افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما

javahermarket

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Master-Chief-on-the-Gears-of-War-3

استودیوی Epic سازنده سری Gears of War در پیامی از Microsoft درخواست کرد که اجازه حضور مسترچیف (قهرمان سری انحصاری Halo) را در سومین قسمت از سری Gears of War را به این استودیو بدهند؛ خدا به خیر کند!

پس از این که گزارشگر سایت Complex در مصاحبه‌ای با سرپرست سازندگان استودیوی Epic یعنی Cliff Bleszinski سوال کرد که آیا این امکان وجود دارد که ما در بسته‌های الحاقی احتمالی برای Gears of War 3 ، شاهد حضور Master Chief از سری Halo یا Commander Shepard از سری Mass Effect باشیم، او پاسخ داد:

من درخواست اجازه برای حضور Master Chief در این بازی را برای Microsoft ارسال کردم، اما به نظر می رسد آن ها نسبت به این مسئله بی‌میل هستند.

Cliffy B سازندگان Gears of War 3 مسترچیف را می‌خواهند!

Cliffy B معتقد است که Halo و Gears of War خیلی به هم شباهت دارند و رابطه میان آن ها مانند رابطه بین Street Fighter و Halo است و پیگیری زیادی برای حضور Master Chief در Gears of 3 می‌کند.

Gears of War 3 اول مهر ماه امسال به صورت انحصاری بر روی Xbox 360 عرضه می‌شود.

پست های مرتبط

نوشته شده در  سه شنبه 90/2/13ساعت  7:0 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()

Kharej-az-Sarzamin

نشست بررسی بازی “خارج از سرزمین” یکی از ساخته های تولیدکنندگان داخلی با حضور دست اندرکاران این بازی در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد. این بازی ایده‌ی ساختش را از بازی Machinarium گرفته است، ولی به هر حال بازی خوش ساختی به نظر می رسد.

 به گزارش کمیته اطلاع رسانی نخستین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای و به نقل از سایت رسمی بنیاد ملی بازی های رایانه ای،  وزیری یکی از سازندگان بازی “خارج از سرزمین” در نشست بررسی بازی “خارج از سرزمین” که در یکی از سالن‎های سالن همایش‎های برج میلاد برگزار شد با اشاره به مراحل ساخت این بازی رایانه ای گفت:

این بازی که از روی بازی خارجی Machinarium ساخته شده، ویژه رده سنی مثبت +? سال و سری دوم این بازی است.

وی افزود:

اینکه بازی ما شبیه این بازی است به نظر من اصلا نکته منفی بازی محسوب نمی‎شود چون ما عمدا طرح اولیه این بازی را انتخاب کردیم.

این بازی ساز خاطر نشان کرد:

 

ما از نرم افزار Multimedia Builder برای ساخت این بازی استفاه کردیم. نرم افزاری که شاید در نگاه اول برای ساخت بازی مناسب نباشد اما ما توانستیم این بازی را با استفاده از همین نرم‌افزار بسازیم.

وزیری تصریح کرد:

شاید همه دوست داشته یا توقع داشته باشند که ما بازی‎های بزرگ و معروف را بسازیم اما به نظر من و دوستانم در گروه سازنده بازی “خارج از سرزمین” برای ساختن بازی ابتدا باید شیوه آن را آموخت و ساخت یک بازی کوچک می‎تواند کمک خوبی برای کارهای آینده باشد.

وی گفت:

به هر حال این بازی های ساده نیز مخاطبان خاص خود را دارد و امیدوارم در آینده نچندان دور با ساخت بازی های بهتر، بتوانیم در این عرصه موفقیت های بیشتری را کسب کنیم.


نوشته شده در  یکشنبه 90/2/11ساعت  5:10 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()

 

Mirmahna-New-Screen

به اطلاع کلیه دوستداران بازی ایرانی میرمهنا می‌رساند که این بازی که لقب اولین بازی ملی ایرانی را یدک می‌کشد، در تمام مدت جشنواره‌ی بازی های رایانه‌ای تهران در غرفه‌ی شماره‌ی ? حضور دارد.

 غرفه‌ی بازی میرمهنا از روز هشتم اردیبهشت (روز افتتاح نمایشگاه) تا روز دوازدهم اردیبهشت (اختتامیه نمایشگاه) از ساعت ?? صبح تا ? شب پذیرای بازدیدکنندگان است.

نخستین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای از ? تا ?? اردیبهشت ماه جاری در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برپاست و علاقمندان می توانند هر روزه از ساعت ?? صبح تا ?? شب از این جشنواره و نمایشگاه بازدید کنند.


نوشته شده در  یکشنبه 90/2/11ساعت  12:14 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()

 

Tomb-Raider-Off-Image

تصویر شماره‌ی جدید از سری Tomb Raider که توسط استودیوی Crystal Dynamic ساخته می‌شود، این ماه بر روی جلد بسیاری از مجلات بازی‌های رایانه‌ای قرار گرفته است. مجله‌ی اسپانیایی Hobby Console هم از این بازی اطلاعات جدید و زیادی فاش کرده است.

 این مجله ضمن قرار دادن تصویر شماره‌ی جدید بر روی جلد این شماره‌ی خود، اطلاعات بسیار زیادی را از بازی فاش کرده که در زیر با هم مرور می‌کنیم:

  • لارا کرافت نسبت به بازی‌های قبلی خود کمی ضعیف‌تر (و البته واقع‌گرایانه تر) شده است؛ سازندگان برای واقعی تر شدن بازی او را به یک انسان عادی نزدیک تر کرده اند؛ او حالا زخمی و خسته می شود و برای بقای خود مبارزه می کند.
  • لارا نسبت به اطراف احساس خود را نشان می دهد و شما می‌توانید ترس یا درد را در چهره‌ی او ببینید! این تغییر حالات و احساسات همگی در استودیو های مجهز Motion Capture ضبط شده اند.
  • این بازی جدید تنها Tomb Raider نام دارد و هیچ‌گونه شماره یا اسمی بعد یا قبل آن نیست و این شماره یک Reboot (بازسازی) از شماره های قدیمی این سری است. این بازی از ابتدای داستان سری شروع می شود و می توانید شاهد یک بازسازی زیبا از این سری باشید.

Lara Croft on New Tomb Raider اطلاعات جدید از شماره‌ی جدید سری Tomb Raider

 

  • داستان بازی در زمان جوانی لارا اتفاق می‌افتد. او دختری است کاملا منطقی و تحلیل‌گرا که تازه از دانشگاه فارق‌التحصیل شده. او با یک کشتی به نام Endurance (به معنی استقامت) به مسافرتی دریایی می‌رود و کشتی در نزدیکی جزیره‌ای در ژاپن غرق می‌شود و لارا تنها بازمانده این کشتی است.
  • رابط کاربری بازی به کوچک‌ترین و کمترین حالت درآمده و سازندگان سعی کرده‌اند که زیاد در چشم نباشد؛ تنها در بعضی از مواقع مهم و صحنه‌های کلید زنی چیزی روی صفحه می‌آید.
  • مقر اصلی بازی در میان دهکده است که لارا در آنجا می‌توان قدرت های جدید خریداری کند، سلاح های مورد نیازش را تهیه کند و در آنجا ماموریت هایش پایان می‌یابد. بقیه‌ی نقاط جزیره هم برای یافتن ماموریت های جدید کاربرد دارند.
  • لارا قابلیتی به نام Survival Instinct دارد که به وسیله‌ی آن می‌تواند به دید جدیدی دست پیدا کنید که تمام اجزا و وسایل بی مورد محیط را به رنگ خاکستری، و اجزای مهم در مرحله را های‌لایت کند.
  • بازی تا حدی کارگردانی شده است و دوربین بیشتر در اختیار کارگردان بازی بوده تا بتواند حس لارا را بهتر منتقل کند.
  • بازی از موتور گرافیکی تازه‌ای به نام Crystal Engine بهره می‌برد.

پیش‌بینی می‌شود که در E3 امسال تریلری از این بازی هم داشته باشیم!

بازی Tomb Raider جدید در تاریخ نامشخصی بر روی دو پلتفرم PS3 و X360 عرضه خواهد شد و سازندگان برنامه برای انتشار آن روی PC ندارند.


نوشته شده در  شنبه 90/2/10ساعت  5:30 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()

 


برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید


نوشته شده در  یکشنبه 89/9/28ساعت  10:6 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()

   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
پلیاستیشن3 جدید؛ کموزن، پرحجم
نسخه 360 بازی Battlefield دارای یک ویژگی متفاوت؟!
[عناوین آرشیوشده]

افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما Google Analytics Alternative Google Analytics Alternative