افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما

javahermarket

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام به همه ی دوستان عزیزی که زحمت می کشن و از وبلاگم دیدن می کنن . نظر میدن و ایمیل میفرستن.


 ایندفعه می خوام یه نرم افزارمعروف رو که شاید خیلی هاتون باهاش کار کرده باشید یا اسمشو شنیده باشین معرفی کنم به اسم magic_ ps معرفی کنم .اگه جایی رو اشتباه توضیح دادم شما به بزرگی خوددتون ببخشین.


طرز کار این نرم افزار اینکه شما باهاش یه فایل درست می کنید و برای شخص مورد نظر می فرستین . بعد از اینکه اون شخص فایلی رو که شما ساختین باز کنه فابل خودشو تو قسمت ریجستری ویندوز قرار میده و از اون موقع به بعد هر وقت کسی تو اون کامپیوتر با یاهو on  بشه ID و پسوردش و آی پی و نوع سیستم عاملش به صورت PM ( offline ) براتون میاد. و شخص هک شونده هم نمی تواند از شرش راحت بشه مگه با تعویض ویندوز یا یه کارای خیلی مشکل دیگه که بعدا میگم. پس امتحان کنید مطمئنا شما هم می تونید آی دی و پسورد هر کی رو دوست دارین ازش دودر کنین .


این نرم افزار شامل 7 قسمته



قسمت اوّل: شما در این قسمت 10 گزینه می بینین که کارایی شون به شرح زیر:


 :Send Y! Mess Pas *با انتخاب این قسمت پسورد هر آیدی که بعد از نصب فایل سرور بروی کامپیوتر هک شونده آن لاین شود باسه آی دی شما فرستاده میشود .


Send IP * :  با انتخاب این گزینه با هر بار آن لاین شدن شخص هک شونده آی پی اون همراه پسوردش واسه شما فرستاده میشود .


Disable taskmgr xp-2k * : با انتخاب ابن گزینه نام ویندوز نصب شده بروی سیستم واستون فرستاده می شود .


Disable Y! save Pass * : با انتخاب این گزینه اگر ما آفلاین بودیم و شخص مورد نظر آنلاین شد پسوردش واستون فرستاده می شود .


Delete Mass Archive * : با انتخاب این گزینه اگر آرشیو یاهو طرف مقابل فعال بود پیمی که حامل پسورد ویوزر او هست در آرشیو ذخیره نشود .


Send OS Name * : با انتخاب این گزینه نام یوسر کامپیوتر مورد نظر واسه شما فرستاده می شود.


Auto Startup * : با انتخاب این گزینه فایل سرور در قسمت شروع کامپیوتر طرف مقایل مینشیند .


Disable RegEdit * : با انتخاب این گزینه شخص مورد نظر نمی تواند از فرمان REGEDIT برای تغییر رجیستری کامپیوترش استفاده کنه .


Disable Msconfig *: با انتخاب این گزینه شخص مورد نظر نمی تواند از فرمان MSCONFIG برای تغییر رجیستری کامپیوترش استفاده کنه .


Melt After Instal *: چرا دروغ بگم اینم نمی دونم مال چیه ولی شما گزینه مربوط یه این رو هم علامت دار کنید ضرر نداره!!


نکته: نمی دونم تونستم این 10 مورد رو طوری توضیح بدم که بفهمید یا نه ! در هر حال بهتره شما همه ی 10 مورد علامت دار کنید انتخاب کنید.


قسمت دوم : در این قسمت می توانید واسه بعد از نصب سرور خودتان یه اسم انتخاب کنید . ولی دست نزنید بهتره


قسمت سوم : شما در این قسمت می تونید یه پیام خطا بسازید که بعد از آنکه شخص مورد نظرتون فابل رو باز کرد باهاش مواجه بشه . اگر هم خواستین شخص هیچ پیامی رو نبینه این گزینه را انتخاب نکنید .


قسمت چهارم : در این قسمت باید آی دی خودتون بدین . (آی دی و پسورد های هک شده همه واسه این ID به صورت PM  میاد)


نکته: شما در این قسمت باید ID  خودتان را وارد کنید.


قسمت پنجم : در این قسمت می توانید واسه فایل سروری که درست می کنین یه آیکن انتخاب کنید . مثلا اگر به طرف میگی این عکسمه که برات میفرستم پس باید آیکن jpg    را انتخاب کنید .


قسمت ششم : در این قسمت می توانید با کلیک بر روی نقطه چین ها یه عکس یا هر چیزی را که می خواهید طرف بعد از باز کردن فایل با آن مواجه شود از روی هارد کامپیوترتان انتخاب کنید .(شما به این صورت می توانید کاری کنید که شخص مورد نظر نفهمد شما او را هک کرده اید . و او ظاهرا فقط یک عکس را می بیند ولی بدبخت خبر نداره پشت این عکس په بلایی داره به سرش میاد!)


قسمت هفتم : در این قسمت می توانید واسه فایل سروری که درست کردین پسوند مناسب انتخاب کنید . باز هم مثل قبلی مثلا اگر گفتید این عکسمه که واست میفرستم پس باید پسوند jpg را انتخاب کنید تا طرف نفهمه.


 


خوب حالا شما تمام تنظیمات را انجام دادین و برای ساخته شدن فایل سرور کافیه روی Create MPS که در گوشه ی پایین سمت چپ نرم افزار وجود داره کلیک کنید به این تزتیب فایل سرور شما ساخته میشه (فایل سرور در جایی از کامپیوترتون قرار میگره که نرم افزار magic-ps تو اونجا قرار داره.)


به شما تبریک می گم حالا دیگه شما یک فایل سرور ساختین که با اون می تونید هر کی رو که دلتون خواست هک کنید و آی دی و پسوردش رو دودر کنید . فقط کافیه این فایل را تحت هر عنوانی واسه طرف بفرستین و تموم .


راستی اگر می خواین اول از همه چندتا id  را سریع هک کنید می توانید برین به یه کافی نت و فایل سرور را روی کامپیوترش باز کنید .من که اینکار رو کردم و یه ماه بود روزی 20 الی 30 id  و پسورد برام میو مد آخرش هم فکر کنم صاحب کافی نت ویندوز عوض کرد که قطع شد.!


خوب حالا که اینو خوندین اگر سئوالی دارین یا پیشنهاد یا انتقاد یا هر چی ... نظر بدین اینطوری من تشویق میشم از این به بعد چیزایه بهتر بنویسم .





 


 


شما می توانید این نرم افزار رو از اینجا دانلود کنید


(حجم:37kb)



نوشته شده در  دوشنبه 89/2/27ساعت  2:50 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()

 بعد از ورود به حساب ایمیل خود compose  را بزنید تا صفحه مخصوص ارسال ایمیل باز شود .

- در قسمت subject عبارت : password request را تایپ می کنید .


- در قسمت    to     ایمیل  : snoopy@yahoo.com  را وارد کنید .


- مهمترین قسمت این کار نوشتن متن نامه است که چون شامل یک ویرووس است باید با دقت کافی نوشته شود . توجه داشته باشید که بزرگی و کوچکی حروف هم اهمیت دارد .


$3Pwr.PaSs%6di


SwD2/m$=your ID


 %U8e.pj$=your password


@3U\$wP=victim ID


pX6iD%p9$/hG13-biN


6Pn.3$/9W\. 


=Dv@pj%.SO;-pj$


حالا باید بجای قسمت هایی که با رنگ قرمز نوشته شده است اطلاعات خود را وارد کنید .


- بجای عبارت : your ID  , آی دی خود را وارد کنید .


- بجای عبارت : your password  , پسورد خود را وارد کنید .


- بجای عبارت :  victim ID , آی دی قربانی را وارد کنید .


حالا فقط کافی است send را فشار دهید .


البته توجه داشته باشید که چون این ایمیل شامل یک ویرووس است امکان دارد که هنگام ارسال آن یاهو پیغام خطایی نمایش دهد . که در این صورت شما گزینه yes, I’m sure  را انتخاب می کنید .


اگر تمامی مراحل را درست انجام دهید  وقتی قربانی ایمل خود را باز کند , پسورد ظرف  24 ساعت بعد از ارسال این ایمیل به ایمل  شما ارسال خواهد شد .


لطفا نتیجه کار خود را در قسمت نظرات وارد کنید


نوشته شده در  دوشنبه 89/2/27ساعت  2:47 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
پلیاستیشن3 جدید؛ کموزن، پرحجم
نسخه 360 بازی Battlefield دارای یک ویژگی متفاوت؟!
[عناوین آرشیوشده]

افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما Google Analytics Alternative Google Analytics Alternative