افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما

javahermarket

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

Operation Flashpoint از آن قبیل بازی هاست که اگر گلوله ای بخورید با تاثیر واقعی روبرو خواهید شد. می توان این بازی را واقعیت یک تیراندازی وصف کرد. در هر FPS مدرن امروزی با دریافت هر گلوله رنگ قرمزی به روی تصویر ظاهر می شود و آنقدر تیر می خورید تا از پا در بیایید. در Flashpoint ماجرا اینطور نیست، در این بازی حتی اگر گلوله ای به نزدیکی شما شلیک شود، باید بدانید که یک جای کار را اشتباه کرده اید و به عبارت Game Over خیلی نزدیک شده اید. بازیکن ها چنین موضوعی را شبیه سازی می نامند، اما Codemasters دوست دارد این بازی را یک عنوان نظامی با تاثیر بالا بنامید. تیم Red River قصد دارد چنین کاری را برای درجه سختی بازی انجام دهد تا تاثیرهای واقعی این بازی را سخت تر از یک عنوان معمولی کند. آن ها دوست دارند تا طرفداران Hardcore بازی Flashpoint را راضی نگه دارند و هیچ گاه کوتاه نیایند. در حقیقت شبیه سازی، بعد پیچیده ای برای کسانی که به این سبک بازی ها عادت ندارند، داده است. Operation Flashpoint فوق العاده و یک عنوان نظامی واقعی است که روند واقعی هم پیش گرفته است. در حقیقت واقعیت و کارهای واقعی که در این بازی انجام می دهید، شما را هیجان زده می کند. Black Ops شما را با فرار از دست بهمن و یا سقوط هلیکوپتر هیجان زده می کرد، ولی Operation Flashpoint با یک مسیر ساده در یک روستا که البته چند تک تیرانداز هم انتظار شما را می کشند تا نهایت هیجان می برد! Red River در تاجیکستان اتفاق می افتد.

بازی در آینده ای نه چندان دور است و شما در نقش نیروهای آمریکایی بازی می کنید. جنگ افغانستان کمی به سمت بالا آمده و حال در قلمرویی جدید پیگیری می شود و در این بین نیروهای کشور چین هم وارد کار شده اند. در یکی از مراحل به نام The Human Terrian شما مرحله را در یک جاده خالی پیدا می کنید و قصد خارج شدن از یک روستا را دارید. تیم چهارنفره شما همراه با جوخه Alpha و Charlie در سمت دیگر وظیفه دارید تا کنترل منطقه را در دست بگیرید. Red River یک اکشن بزن و برو نیست، شما بیش از گلوله هایتان، باید از فکر خود استفاده کنید که این عمل پیشروی را آهسته و پیروزی را سخت می کند. قبل از روبرو شدن با دشمن باید اسلحه های خود را چک کنید، نیروهای خود را در موقعیت های مناسب قرار دهید و تاکتیکی مناسب بچینید و در مقابل دشمنانی با هوش مصنوعی قوی پیروز شوید. در این سیل عظیم عناوین تیراندازی Blockbuster، وجود عنوانی همانند Flashpoint غنیمت است. این بار در Red River ایده های فوق العاده سازندگان به بازی دوخته شده که بسیار بهتر و کم باگ تر از Dragon Rising است. بخش Campaign بازی در مناطق بزرگ حومه ای اتفاق می افتد. شما نه تنها با نیروهای چینی مبارزه می کنید، بلکه باید با نیروهای شورشی منطقه ای هم وارد نبرد شوید. نبردی دراماتیک و متنوع که در دل کوهستان ها و یا خرابه شهرها و یا مناطق ویران شده با بمب اتفاق می افتد. آسمان بزرگ بازی زیباتر و ابری تر است و رنگ ها بسیار شادتر و زیباتر از قبل کار شده اند.

توجه به جزئیات باورنکردنی است و جزئیات اسلحه های آمریکایی بسیار بالا و کاملا واقعی کار شده اند. این بازی همچنان یک عنوان جوخه ای است که هنوز هم باید با تیم خود همکاری کنید تا پیروز میدان باشید. Rifleman برای نبردهای مستقیم و Grenadier برای پاکسازی نیروهای روبرو خوب هستند. Auto-Rifleman هم برای نبردهای دور بسیار خوب است. وقتی بازی را با Co-Op در حالت چهارنفره بازی می کنید، هیجان دو چندان می شود و کار تیمی و دستوراتتان باید خیلی دقیق باشند. Codemasters توجه زیادی روی این بخش داشته تا هم طرفداران قدیمی را راضی نگه دارد و هم مخاطبان جدیدتری را جذب کند. در Red River هر دستوری که نیاز دارید در یک منوی بسیار ساده قرار می گیرد و شما فقط باید جهت را روی آن تغییر دهید. همچنین در نسخه PC برای کسانی که با کنترل کار نمی کنند، در منو تنظیمات حالتی قرار دارد که کلا کنترل بازی و فرمان ها را با ماوس و کیبورد هماهنگ می کند. این بار کارهای زیادی برای شناسایی کردن مهارت های نیروهای خودی می توانید انجام دهید و فرمان های بیشتری در اختیار دارید. همچنین قسمت Upgradeهای این شماره بسیاری بیشتر و وسیع تر شده است و می توانید هر شخصیت را به نحوی متفاوت و مبنی بر مهارت های او ارتقاء دهید که انتخاب درست در این قسمت زمینه ساز موفقیت جوخه شما است. جدا از بخش Co-Op چهارنفره، بخش چندنفره بسیار خوبی هم برای این بازی طراحی شده که بجای مبارزه علیه هم، بیشتر شما را ترقیب به کار گروهی در کنار هم می کند. در بعضی مواقع باید در مقابل تعداد بیشمار دشمنان جان سالم به در ببرید. این در حالیست که هوش مصنوعی (AI) در این شماره بسیار ارتقاء یافته است. در یکی از مودها شما بالای یک تپه هستید و نیروهای چینی هم در حال بالا آمدن از تپه هستند. فوق العاده است که Codemasters توانسته به خوبی با دسته Xbox 360 چنین کنترل بی نقصی همانند PC طراحی کند. تا به الان Red River یک بازی بسیار زیبا است، عنوان تیراندازی که بیشتر به تاکتیک وابسته است و باید تفکر زیادی برای پیشروی در بازی پیشه کنید.


نوشته شده در  یکشنبه 89/9/7ساعت  10:34 صبح  توسط javad 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
پلیاستیشن3 جدید؛ کموزن، پرحجم
نسخه 360 بازی Battlefield دارای یک ویژگی متفاوت؟!
[عناوین آرشیوشده]

افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما Google Analytics Alternative Google Analytics Alternative