افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما

javahermarket

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بر اساس گفته سازندگان این نسخه از سری بازی های Total War یک انقلاب در مقایسه با نسخه های گذشته به حساب می آید. در سال 2000 زمانی که Shogun: Total War عرضه شد، نمایش تازه ای از سبک استراتژی همزمان (Real-Time Strategy) را به همه نشان داد و استانداردهای جدیدی را برای این سبک خلق کرد. هم اکنون همان تیم سازنده پس از گذشت ده سال، قصد دارند تا با عرضه Shogun 2 دوباره چیزهای جدیدی را عرضه کنند. با این تفاوت که این بار Creative Assembly بخش چندنفره را مورد هدف قرار داده و قصد دارد در این قسمت تحول عظیمی ایجاد کند. ایان روکسبورگ (Ian Roxburgh) طراح بخش چندنفره Total War: Shogun 2 می گوید: "زمانی که Napoleon عرضه شد، برای اولین بار این سری از بازی ها بخش Campaign چندنفره و Drop-in Battles به بازی اضافه شد. در این نسخه، ما آن ها را در بازی نگه داشتیم و به علاوه بخش Campaign را به طور کامل به صورت Co-Op طراحی کردیم". می توانید محیط ها را با هم تیمی خود تقسیم کنید و شاهد پیروزی هم تیمی خودتان باشید. همچنین در این نسخه بخشی به نام Unit Sharing نیز به بازی اضافه شده است. شما به وسیله هوش مصنوعی بازی مورد حمله قرار می گیرید و متحد شما می تواند با نیروهایش وارد این جنگ شود و با شما در برابر دشمن مبارزه کند. این بدان معنی است که هر دو بازیکن می توانند به طور همزمان در یک جبهه با هم مبارزه کنند.

این قابلیت جدید از همان ابتدای بازی قابل اجرا خواهد بود و می توانید بازی را به صورت Co-Op شروع کنید. روکسبورگ درباره این بخش می گوید: "ما می خواستیم که قسمت چندنفره بیشتر حس Total War داشته باشد و بازیکنان کاملا حس کنند که دارند یک بازی Total War را به صورت چندنفره بازی می کنند. ما می خواهیم که هر جنگ در قسمت چندنفره معنی خاصی داشته باشد. شما لشکری را انتخاب می کنید و سپس به جنگ با فرد دیگری می روید و در آن لحظه است که بازی برای شما مفهوم دیگری خواهد داشت. قسمتی به نام Avatar System هم به بازی اضافه کردیم. در این حالت می توانید یک ژنرال درست کنید و او را Level-up کنید". برای خلق یک ژنرال، امکانات بسیار زیادی در بازی قرار گرفته و این امکانات به شما اجازه می دهد که یک فرمانده منحصر به فرد خلق کنید. همچنین می توانید قابلیت های آن را به صورت درختی ارتقاء دهید. مبارزه در جنگ ها به فرمانده شما مهارت و تجربه بیشتر می دهد. با کسب تجربه می توانید قابلیت های جدیدی به ژنرالتان اضافه کنید. این قابلیت ها باعث می شوند که او نیروها را بسیار بهتر فرماندهی کند. روکسبورگ درباره این قسمت می گوید: "ما واقعا می خواستیم به بازیکن این احساس را بدهیم که او خودش یک فرمانده است، یک شخصیت که بازیکن می تواند آن را تغییر دهد و قابلیت های آن را ارتقاء دهد". در Avatar System بازی برای شما مزیت های خاصی را هم در نظر می گیرد.

می توانید نیروهای خود را تقویت کنید و با اضافه کردن قابلیت هایی می توانید آن ها را سریع تر، قوی تر، مرگ آورتر و... کنید. مشخص است که این سیستم، گیم پلی بازی را بسیار جذاب تر می کند و قسمت چندنفره بازی را هم بسیار فوق العاده خواهد کرد. بخش جدید چندنفره بسیار شبیه قسمت Turn-Base سنتی در قسمت Campaign بازی است و نقشه ها هم بسیار به آن شباهت دارند. تجربه شما در قسمت تک نفره می تواند به شما در طول قسمت چندنفره کمک کند. قسمت تک نفره شامل 65 ایالت مختلف و 12 منطقه برای نیروی دریایی است که بازیکن را به نقاط مختلف ژاپن ارتباط می دهد. هر ایالت در این بازی دارای تکنیک متفاوت، شرایط اقتصادی متفاوت و مزیت های خاصی در ارتش خود هستند. این مسائل باعث می شوند که کنترل هر یک از این مناطق با تفاوت های زیادی روبرو باشند. روکسبورگ می گوید: "زمانی که شما به عنوان عضوی از قبیله خود منطقه ای را تصرف می کنید، از سوی قبیله به شما پاداش داده می شود. قبیله ها برای بدست آوردن منطقه های بیشتر همیشه با یکدیگر در جنگ هستند. بازی دارای یک سیستم کاملا داینامیک است و ما به وسیله آن توانستیم جهانی برای بازی خلق کنیم که به میزان وجود قبیله ها بستگی دارد. 30 قبیله مختلف در طول بازی با یکدیگر مبارزه می کنند. در زمانی که شما ماجراجویی خود را برای فتح سرزمین های مختلف آغاز می کنید، ژنرال شما ارتباط های بیشتری به دست می آورد. موضوعات یا ارتباط های شخصی که به ژنرال شما مربوط می شود".

به طور مثال زمانی که یک شهر جدید را فتح می کنید، ژنرالتان ارتباط های بیشتری بدست می آورد. می توانید از این ارتباط ها در میدان جنگ هم استفاده کنید و برای خود یک برگ برنده به وجود بیاورید. در طول جنگ ها می توانید از پنج مورد این ارتباط ها استفاده کنید. البته این موضوع به میزان Level ژنرال هم بستگی دارد. یکی از این ارتباط ها و انتخاب هایی که می توانید از آن استفاده کنید، فرستادن جاسوس برای بررسی وضعیت ارتش دشمن است. یا می توانید از مشاورهای مختلف استفاده کنید تا بتوانید قدرت ارتش خود را افزایش دهید. بر اساس گفته های روکسبورگ، بخش تک نفره بازی چالش خوبی میان بازیکن و هوش مصنوعی بازی به وجود می آورد. بازیکن در طول مبارزه ها و یا محاصره شهرها با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد. در سرزمین های کوهستانی که پوشیده از برف است، نفوذ به یک قلعه مستحکم که چند لایه دفاعی بسیار قوی دارد کار بسیار سختی خواهد بود. در این شرایط است که نیاز به یک ارتش بسیار قوی با تجهیزات نظامی کامل دارید. زمانی که جنگ ها را به صورت چندنفره بازی می کنید، بازی به شما طرحی از ساختمان های کلیدی بازی را به نمایش می دهد. هیچ نشانی مبنی بر اینکه این ساختمان کلیدی کجای نقشه است، در بازی مشخص نمی شود. اما اگر بتوانید در بین مکان های موجود در بازی، آن ساختمان را پیدا و تصرف کنید، بازی به شما پاداش می دهد. نوع این پاداش هم به نوع ارتش و سربازان شما بستگی خواهد داشت. این قسمت را به این دلیل به بازی اضافه کردیم که بازیکنان نیروهایشان را در یک قسمت نگه ندارند و منتظر حمله دشمن نمانند. قبلا بازیکنان سربازهای خود را در بلندی تپه ها نگه می داشتند و منتظر دشمن می ماندند. اما اکنون اگر بازیکنی چنین کاری انجام دهد، بازیکن دیگر می تواند نقاط کلیدی بازی را تصرف کند و برای خود قابلیت های جدید به دست بیاورد. اضافه شدن این ساختمان های کلیدی به بازی باعث شده که سرعت بازی هم افزایش پیدا کند و بازیکنان با گیم پلی سریع تری مواجه شوند. به نظر می رسد که نسخه جدید سری بازی های Total War یک تحول عظیم در این سری از بازی ها باشد. بازی ای که برای اجرای آن به یک سیستم بسیار قوی نیاز خواهید داشت.

 


نوشته شده در  سه شنبه 89/9/16ساعت  11:23 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
پلیاستیشن3 جدید؛ کموزن، پرحجم
نسخه 360 بازی Battlefield دارای یک ویژگی متفاوت؟!
[عناوین آرشیوشده]

افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما Google Analytics Alternative Google Analytics Alternative