افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما

javahermarket

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

  

ا اگر در آرزوی خواننده شدن و تشکیل یک گروه موسیقی را دارید، به شما پیشنهاد می کنم که ابتدا Rock Band 3  را بازی کنید. سری بازی های Rock Band نزدیک به 3 سال است که وارد بازار شده اند و در هر شماره توانسته اند با ارائه نوآوری و خلاقیت های تازه طرفداران بسیاری را برای خود به دست آورند. EA با خلق سری بازی های Rock Band نشان داد که در هر سبکی که بخواهد می تواند وارد شود و در آن سبک به یک الگو برای دیگر کمپانی ها تبدیل شود. سیاست های EA در عرضه این بازی با سیاست های Activision برای عرضه سری بازی های Guitar Hero بسیار تفاوت داشت و سعی نکردند با عرضه سالی دو نسخه از بازی خود جیب بازیکنان را خالی کنند و بازی خود را به نابودی بکشانند. بلکه نشان داد که سری بازی های Rock Band می توانند با ایده های جدید به محبوبیت بی نظیری دست پیدا کند. البته لازم به ذکر است که استودیوی بازیسازی Harmonix و MTV Games نیز ثابت کردند که در این سبک از بازی ها توانمند هستند.

گرافیک بازی همچنان فضای فانتزی خود را حفظ کرده است. طراحی مدل خوانندگان در این نسخه بهتر شده و بسیار خوب به نظر می رسند. همچنین نورپردازی خوب باعث شده تا بازی بسیار زیباتر به نظر برسد. استفاده از نورهای رنگی متعدد، بازی را بسیار زیبا کرده و حس اجرا در یک سالن بزرگ را به خوبی به کاربر انتقال می دهد. دوربین بازی همیشه صحنه های جالبی را به نمایش در می آورد و بازیکنان می توانند همه قسمت های صحنه را مشاهده کنند. در این نسخه کیفیت تماشاگران نیز بهبود یافته است. همچنین حرکات افراد روی صحنه نیز بسیار نرم و روان شده است. Lip Sync خوانندگان در این نسخه بسیار بهتر از شماره قبلی شده و کاملا حرکت لب ها با شعرها هماهنگی دارد.

موسیقی/صداگذاری


صداگذاری خوب یکی از استانداردهای این سبک به شما می رود و سازندگان این قسمت را به خوبی در بازی قرار دادند. پشتیبانی این بازی از سیستم صدای Dolby Digital 5.1 یکی از امتیاز های خوب این بازی به شما می رود و اگر شما سیستم صوتی خوبی را در اختیار دارید، پیشنهاد می کنم از آن برای بازی استفاده کنید. بیش از 83 موسیقی مختلف به همراه چند آهنگ میکس شده برای اجرای آن با کیبورد (Keyboard) در بازی وجود دارند. آهنگ های بسیار زیبا از گروه های مختلف راک که شنیدن و اجرایشان برای طرفدران بسیار هیجان انگیز خواهد بود. البته همانند همیشه DLCهای متعددی برای بازی عرضه خواهد شد که موسیقی های جدیدتری را به بازی اضافه خواهند کرد. همچنین یکی دیگر از قابلیت های خوب بازی این است که می توانید آهنگ هایی را که در نسخه های گذشته مانند Rock Band ،Rock Band 2 و Green Day: Rock Band را نیز به بازی اضافه کنید.

گیم پلی


 گیم پلی بازی در این نسخه شاهد تغییرات قابل ملاحظه ای بوده است که مهمترین آن ها اضافه شدن کیبورد در کنار گیتار (Guitar)، میکروفن (Microphone) و درام (Drum) است تا شما گروه خوانندگی خود را بزرگ تر کنید. برای اینکه گیم پلی این بازی یا کلا سری بازی های موسیقی بیشتر برای شما جذاب باشد، باید این بازی را با افراد زیاد و دوستانتان بازی کنید. دو گیتاریست، یک درامر، یک نوازنده کیبورد و یک خواننده بهترین حالت برای انجام بازی و شاکی کردن همسایه ها برای ایجاد سر و صدای زیاد است! بازی همچنان دارای درجه سختی های Easy ،Medium ،Hard و Expert است که من پیشنهاد می کنم اگر برای اولین بار است که قصد بازی کردن چنین بازی ای را دارید، آن را روی درجه سختی Easy یا Medium بازی کنید. همچنین در این نسخه درجه سختی به نام Pro هم قرار گرفته که گیم پلی بازی را بسیار سخت تر و البته واقعی تر می کند. برای اینکه این قسمت بسیار هیجان انگیزتر شود، یک گیتار و گیتار بیس جدید نیز برای بازی طراحی شده اند. البته این دو گیتار بیشتر به درد همین بخش Pro و کسانی که دوست دارند بسیار حرفه ای شوند، می خورد. این گیتار جدید شامل 6 دکمه برای 17 فرت متفاوت است و در کل نیز 102 دکمه در آن وجود دارد. وجود دکمه های زیاد به نوعی شبیه سازی سیم گیتار را در بازی به وجود آورده است و فشار دادن هر کدام از آن ها صدای مخصوصی را تولید می کند. همانطور که گفته شد، کیبورد یا همان کیتار (Keytar) نیز در بازی قرار دارد. این وسیله شامل 25 کلید مختلف است که در بازی باید از آن ها استفاده کرد. همچنین این کیتار توانایی پخش صداهای MIDI را نیز دارد و به همین دلیل می توان از آن در خارج از بازی نیز استفاده کرد. البته لازم به ذکر است که برای انجام این بازی می توانید از گیتار، کیتار و درام بازی Guitar Hero نیز استفاده کنید. همچنین قابلیت خلق شخصیت های دلخواه نیز در بازی وجود دارد. با استفاده از این امکان می توانید در نسخه Xbox 360 از آواتارهای خود در بازی استفاده کنید. همچنین می توانید آن ها را به شکل و شمایلی که دوست دارید در بیاورید.

نتیجه گیری


نسخه سوم از سری بازی های Rock Band یک بازی فوق العاده زیبا و پر هیجان برای طرفداران سبک موسیقی و خوانندگان Rock خواهد بود. بازی ای که نوآوری و خلاقیت در آن بسیار دیده می شود. همچنین اضافه شدن سازهای جدید به بازی باعث شده که شما گروه بزرگتری را تشکیل بدهید.

 



نوشته شده در  چهارشنبه 89/10/8ساعت  4:45 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
پلیاستیشن3 جدید؛ کموزن، پرحجم
نسخه 360 بازی Battlefield دارای یک ویژگی متفاوت؟!
[عناوین آرشیوشده]

افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما Google Analytics Alternative Google Analytics Alternative