افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما

javahermarket

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه ساعت‌های کلکسیون پسر یک خانواده ثروتمند دزدی بود. این پسر نوجوان به‌جای اینکه از پدر تاجر خود....
 
 
همه ساعت‌های کلکسیون پسر یک خانواده ثروتمند دزدی بود. این پسر نوجوان به‌جای اینکه از پدر تاجر خود پول برای خرید ساعت‌های گرانقیمت بگیرد برای رسیدن به هدف خود میان‌بر خطرناکی را انتخاب کرده بود.
28 مهر ماه سال‌جاری بود که پسری شیک‌پوش در میرداماد پشت ویترین مغازه‌ای ایستاد و دقایقی بعد وقتی فروشنده سرگرم جواب‌دادن به مشتریان دیگرش شد، داخل رفت. پسر 17 ساله در حالی‌که نمی‌دانست فروشگاه ساعت دوربین مدار‌بسته دارد در یک چشم برهم زدن ساعت شیکی را داخل کیفش گذاشت و هنوز مغازه‌ را ترک نکرده بود که مرد ساعت‌فروش با دیدن فیلم در مانیتور رایانه از وی خواست منتظر بماند و سریع با پلیس تماس گرفت. 

پسر جوان با دیدن پلیس چاره‌ای نداشت جز اینکه ساعت را از کیفش خارج کند و بپذیرد با وجود اینکه در خانواده پولداری زندگی می‌کند اما دزد ساعت بوده است. پرونده دزد 17 ساله به‌خاطر شرایط سنی‌اش در اختیار بازپرس طاهری از شعبه 2 دادسرای شهید فهمیده قرار گرفت و وی در بازجویی‌ها گفت: من یک اتاق ویژه پر از ساعت‌های مختلف دارم و این علاقه‌مندی از دوران کودکی‌ام با من بوده است. 

وی افزود: پدرم تاجر است و پول زیادی دارد. هر وقت ساعتی را می‌خواستم برایم می‌خرید اما گاهی اعتراض می‌کرد و نمی‌پذیرفت تا پولی به من بدهد. از آن به بعد دیدم بهترین راه دزدی ساعت‌هاست. با ظاهر شیکی که داشتم کسی به من شک نمی‌کرد، به‌خاطر همین با پرسه‌زدن در محل‌هایی که ساعت فروشی‌های خوبی داشتند، وقتی ساعتی را در ویترین‌ها می‌دیدم داخل می‌رفتم و با استفاده از شرایط و با خونسردی دست به سرقت می‌زدم.

دزد کلکسیوندار گفت: حتی وقتی با خانواده‌ام به امارات رفته بودم از پدرم شنیدم از ساعت خریدن‌های من خسته شده است خودم دست به کار شدم و ساعت مورد علاقه‌ام را دزدیدم . 

«حامد» افزود: من علاقه زیادی به حرکت عقربه‌های ساعت دارم، از کودکی بیشترین سرگرمی‌ام نگاه کردن به ویترین مغازه‌ها بوده است. هیچ‌گاه تصور نمی‌کردم دستگیر خواهم شد و تنها وقتی درحال دزدیدن ساعت‌ها بودم عصبی می‌شدم و بعد وقتی آنها را در اتاقم و کنار ساعت‌های دیگر که برخی 9 میلیون تومان ارزش داشته‌اند قرار می‌دادم، آرام می‌شدم. 

وی در پایان گفت: پدرم خیلی عصبانی است، من پشیمان شده‌ام و از روی پدر و مادرم خجالت می‌کشم. 

حامد با سپردن وثیقه آزاد شده است و تحقیقات در زمینه شناسایی ساعت‌های سرقتی و برگرداندن آنها به صاحبانشان ادامه دارد.
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
منبع: tabnak.ir
 

نوشته شده در  پنج شنبه 89/10/9ساعت  9:49 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
پلیاستیشن3 جدید؛ کموزن، پرحجم
نسخه 360 بازی Battlefield دارای یک ویژگی متفاوت؟!
[عناوین آرشیوشده]

افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما Google Analytics Alternative Google Analytics Alternative