افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما

javahermarket

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیاکو بنیانگذار دولت ماد در سال ??? پیش از میلاد بود. دیاکو یا دیوکس نخستین پادشاه ماد بود که میان سال‌های ??? تا ??? پیش از میلاد مسیح بر سرزمین ماد حکومت می‌کرد.

دیاکو قاضی یک روستا بود که......

دیاکو بنیانگذار دولت ماد در سال ??? پیش از میلاد بود. دیاکو یا دیوکسنخستین پادشاه ماد بود که میان سال‌های ??? تا ??? پیش از میلاد مسیح بر سرزمین ماد حکومت می‌کرد.

دیاکو قاضی یک روستا بود که به خاطر دادگری‌اش در سال ??? پیش از میلاد از سوی ? طایفه ماد به عنوان رهبر برگزیده شد و توانست این ? طایفه قوم ماد را با هم متحد کند. او پس از ? سال رهبری در میان این ? طایفه، از سوی مادها به عنوان پادشاه برگزیده شد و تا سال ??? پیش از میلاد مسیح بر همه طایفه‌های ماد فرمانروایی کرد.

دیاکو کاخی هفت‌طبقه و تودرتو ساخت که هر طبقه با رنگی دیگر تزئین شده بود و در پیرامون آن شهر همگتانه (همدان) را به عنوان پایتخت خود بنیاد کرد. او ?? سال پادشاهی کرد.

ماجراهای به قدرت رسیدن دیاکو فرزند فرورتیش تنها در کتاب تاریخ هرودوتآمده‌است. دیاکو احتمالاً پسر یک شاهزاده? مادی با نام هووخشتره بوده که خود هووخشتره احتمالاً فرزند دیاکو نام دیگری بوده که در سال ??? پیش از میلاد مسیح به سرزمین آشور تبعید شده بوده است.

هرودوت می‌نویسد که دیاکو در کاخ خود می‌ماندو تماس مستقیمی با مردم بیرون نداشت و تماسش از طریق فرستادن و دریافت پیام به بیرون بود و گروهی را به عنوان آگاهی‌رسان‌های مخفی زیر فرماندهی خود داشت.[?]


نوشته شده در  پنج شنبه 89/10/9ساعت  11:15 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
پلیاستیشن3 جدید؛ کموزن، پرحجم
نسخه 360 بازی Battlefield دارای یک ویژگی متفاوت؟!
[عناوین آرشیوشده]

افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما Google Analytics Alternative Google Analytics Alternative