افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما

javahermarket

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


1. دروزی‌ها


دروزی‌ها اقوام مهاجری هستند که از مناطق غربی کشور طی فاصله زمانی حداقل 10 قرن پیش به دلیل آزارهای حکومت وقت بر علیه شیعیان فراری شده و در مناطق از فلسطین اشغالی ، سوریه ، لبنان و ... سکنی گزیده اند . برخی از مورخان و کارشناسان ادیان بر این باورند که دروزهای " درون‌گرا " نوعی از شیطان‌پرستی را اختیار کرده‌اند و ریشه‌هایی از ایشان نیز در عراق و ایران (مناطق غرب کشور ایران) مستقر هستند و دارای معبد مقدس می‌باشند .

 2. گنوسی‌ها 
با فرض صحیح‌تر استنادهای تاریخی دقیق انتصاب شیطان‌پرستی به فرقه گنوسی منشعب از اهل حق می‌باشد که آشکارا به شیطان‌پرستی روی آورده‌اند. در این رابطه باید متذکر شد بانیان " تقدیس ابلیس " در تصوف دارای قدرت تاریخی زیادی می‌باشند و آنچنانکه در تاریخ و توسط ایشان آورده شده افرادی همچون احمد غزالی ،‌ ذوالنون مصری و سنایی از پایه‌گذاران اولیه شیطانیسم در میان مسلمانان بوده‌اند . طبیعی است فرق تصوف نیز مجموعا تحت تاثیر این اقطاب بوده و شکل‌گیری شیطان‌پرستی در میان ایشان (آنگونه که در فرقه گنوسی دیده می‌شود) امری بدیهی است . 
لکن گنوسی‌ها از جذب ،معاشرت و رویارویی با سایر مردم پرهیز داشته و در چند دسته کوچک به مراسمات خاص شیطان‌پرستی همچون قربانی و حج شیطان و... می‌پردازند . 
 ورود شیطان‌پرستی به ایران (جدید) 
نوع جدید شیطان‌پرستی طی یک بازة زمانی 10ساله با چند وقفه به ایران ورود یافته‌ است  .  1.       نحوه ورود چند گروه عامل و حامل ورود شیطان‌پرستی به ایران بوده اند که در بند بعدی به آنها اشاره خواهد شد . اما به صورت کلی و از منظر عوامل چند اقدام نقش بسزایی را در خصوص ورود جریان مذکور ایفا کرده است . 1ـ1 مهمترین ورود شیطان‌پرستی به ایران رواج یافتن میل جوانان به استفاده از موسیقی متالیکا و ساز گیتار بوده است . طی 10 سال گذشته موسیقی متالیکا به صورت زیرزمینی و غیرمجاز وارد کشور شده و در چارچوب آن مفاهیم نحله انحرافی مورد بحث در اختیار جوانان قرار گرفته‌است . 
2ـ1 اقدام تامل‌‌برانگیز و بسیار ناشیانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت آقای خاتمی در صدور مجوز برای گروه‌ها ، آلبوم‌ها و کتاب های اشعار موسیقی متالیکا نیز نقش اساسی را در جلب توجه عموم مخاطبین جوان به این نحله انحرافی فراهم آورد .در واقع باید تاکید کرد که در کنار موسیقی زیرزمینی ،‌وزارت فرهنگ و ارشاد وقت نقش در‌واز‌بان ورود یک جریان با شرایط مورد اشاره ایفا کرد .


گفتنی است " ‌هوی متال " ، " متال تاریک " ، " گوتیک متال یا متال گوتیک " چند سبک از موسیقی شیطانی متالیکا بود که به یمن غفلت اعجاب‌انگیز مسئولین فرهنگ کشور که جدال و " ‌اصلاحات‌ " سیاسی را پیشه خود قرار داده بودند وارد کشور شد ، ‌نمونه ای از متون ترجمه شده‌ای که به صورت قانونی ! در کشور به فروش رسید در ادامه می‌آید :

uniting our tearful eyes... 
enchanting 
At night... I kiss the serpent in thy tears 
For years... thy sorrow I"ve mourned 
تاریکی ... قلب خون آلود مرا در آغوش می گیری 
رویاهایم .... چشمان اشکبارمان را متحد می کند 
فریبنده 
در شب .... ابلیس را در اشکهایم می بوسم 
برای سالها ... غم های تو سوگواری من است 
Harken my moonchilds cry 
yearning for another night 
Mourning my once beloved 
mezmorized and ravendark 
گوش کن به صدای گریه فرزندان ماه من 
که آرزوی شبی دیگر را دارند 
ماتم مورد علاقه من 
هیپنوتیزم و تاریکی 
My pale enchantress of the night 
at last my candle"s burning down 
The wintermoon is shining bleak 
for thee my enchantress 
جادوگر زندانی شب 
از آخرین شمع سوزانم 
ماه پاییزی سیاه غم انگیز می درخشد 
جادوگر من برای تو 
Enchanting all my dreams 
a beauty and her flood of tears 
Nightfall embrace my heart 
mezmerized and ravendark 
رویاهایم را فریب بده 
زیبا و سیل اشکهایش 
سقوط شب قلب مرا در آغوش می گیرد 
هیپنوتیزم و تاریکی 
My pale enchantress of the night 
I desire thee 
جادوگر زندانی شبهای من 
من تو را آرزو می کنم 
Fearful I walk with thee... through dusk 
Through winds of loss... Her beauty and her 
با ترس با تو قدم می زنم ... به سوی خاک 
به سوی بادهای گمراهی ... او زیباست 
flood embrace my bleeding heart 
Tearful I fall with thee... at last 
Lead me there... to where thy shadows cast 
طوفان در آغوش می گیرد قلب خونین مرا 
با اشک سقوط می کنم با تو ... در آخر 
مرا راهنمایی کن ... به جایی که سایه‌هایت پخش می شوند 
They dance in velvet darkness lost 
آنها می رقصند در مخمل از دست رفته تاریکی 
Rise... bleak winterfullmoon 
Rise... 
برخیز ای ماه غمگین 
برخیز ... 
2. حاملان شیطان‌‌گرایی 
آورندگان شیطان‌پرستی به ایران شامل افراد و گروه های ذیل می‌باشند: ـ 
1ـ2ـ تحصیل‌کردگان و سرخوردگان اجتماعی در خارج از کشور که عمدتا دچار خسارت و شکست‌ها سنگین مادی معنوی شده‌اند. 
2ـ2ـ فرزندان منافقین فراری ، سلطنت‌طلب‌ها ، مفسدان اقتصادی رژیم پهلوی که قبل و بعد از انقلاب موفق به فرار از کشور و محاکمه انقلابی شدند . 
3-2- افرادی از خانواده‌های بسیار ثروتمند ساکن و مقیم داخل کشور که عمدتا دارای روابط خانوادگی و .. با خارج نیز می‌باشند . 
4-2- جاسوسان فرهنگی سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی که با هدف استحاله فرهنگی وارد کشور شدند . 
5-2- فعالان حوزه هنر و موسیقی که با کشورهای دیگر علی‌الخصوص آمریکا ، انگلیس ، کانادا و استرالیا در ارتباط بوده و بنابر دلایل حرفه‌ای و شغلی مسافرت های متعددی داشته‌اند . 
اما نکته اساسی و قابل ملاحظه‌ای که دریافت‌های این پژوهش دلالت بر این مهم دارد که حداقل 90% از افراد شاخص وارد کننده شیطان‌پرستی به ایران فاقد تحصیلات دانشگاهی و خانواده سالم می‌باشند . 
در ادامه نامه‌ای به قلم عنصر وارد کننده ای که به احوالات آنها اشاره شد به منظور آشنایی بی‌واسطه خوانندگان با آراء ، نظریات ، خاستگاه اجتماعی و سیاسی این گونه افراد می آید ،‌که در شبکه اینترنت منتشر شده است . 
اگرچه متن این نامه خطاب به خداوند کمی طولانی است لکن از ارزش " هرمنوتیک " فراوانی برخوردار است . 
" خدای عزیز سلام علیکم : 
حقیقتا ما نمی دانیم چگونه ترا مورد خطاب قرار دهیم. بنا براین ما از همان طریق که به پیامبر مورد علاقه‌ات یاد دادی با تو احوال‌پرسی می کنیم. همچنین برای ما خیلی مشکل است که بدانیم تو کجایی. چون تو برای ارتباط برقرار کردن با امتت توسط وزیر اطلاعات خود یعنی جبرئیل در 1400 سال پیش با محمد ارتباط برقرار کردی. و از آن موقع تا به حال ما از تو چیزی نشنیده‌ایم این برای ما خیلی ناراحت کننده است . در طول این هزار و چهارصد سال خیلی از چیزها در دنیا عوض شده است. ما کاملا مطمئنیم که تو از همة این تغییرات مطلعی . ما این ایمیل را برای تو می فرستیم به این امید که در جایی از این فضای بزرگ اینترنتی تو را پیدا کنیم. خدایا این بی ادبی ما را ببخش. ما سعی کردیم که با تو توسط نماز و روزه و حج و تسبیح و زکات ارتباط برقرار کنیم. اما افسوس که همة تلاش ما بی نتیجه ماند. شاید تو سرت خیلی شلوغ است یا مسائل دیگری داری که باید به آنها بپردازی. هزاران سال صبر کردیم که به وعده‌هایت وفا کنی اما تا به حال چیزی دریافت نکردیم. به این دلیل است که در کمال ناامیدی این ایمیل اظطراری را برای تو می فرستیم. خدای عزیز آیا تو یک دستگاه فاکس داری. ما مطمئنیم که تو حتما یک دستگاه فاکس داری چون حتی آفریده های تو توانسته اند ماشین فاکس اختراع کنند. پس تو حتما یک دستگاه فاکس و یک خط تلفن داری. بنا براین می توانیم هر وقت که ضرورت ایجاب کند با تو ارتباط برقرار کنیم. 
خدایا ما از این که به دنیا آمده‌ایم و بزرگ شده‌‌ایم اصلا خوشحال نیستیم. چون ما مجبوریم که با فقر و بی عدالتی" بیماری و نبود آینده ای روشن برای خود و بچه‌هایمان مواجه بشویم. ما فکر می کردیم که تو ایمان ما را بوسیلة آن بلایا می سنجی. بنا براین ما راهی پیدا کردیم که به سرزمین کفار مهاجرت کنیم. خدایا ما می دانیم که اگر تو از نیت اصلی ما از این مهاجرت مطلع بشوی حتما ما را می بخشی. ما می خواستیم این کافران را به اسلام دعوت کنیم و در کنار آن زندگی راحتی را برای خود و فرزندانمان حداقل از نظر مادی تامین کنیم. همچنین ما می خواستیم مساجدی را در اطراف شهرهای این کافران بسازیم .این بزرگترین آرزوی ما بود .خدایا تو فکر نمی کنی که این یک فکر مبتکرانه بود .به این وسیله ما می توانستیم با یک تیر دو نشان بزنیم. ما اینجا دیدیم که زنان حجاب ندارند. اول خجالت می کشیدیم به این زنهای بی حجاب نگاه کنیم. ما قویا به راهنمایی تو. عمل کردیم. نظیر این آیه: 
سورة نور24:30 :بگو مردان مومن چشمهایشان را بپوشانند .و فروج و اندامشان را محفوظ دارند. و خدا به هر چه می کنید آگاه است. 
ما فکر کردیم اینها مثل فاحشه‌ها هستند و خود را در معرض تجاوز فرار می دهند. ولی با کمال تعجب دیدیم این زنان بی حجاب در سرزمین کفار به ندرت مورد اذیت و آزار و یا تجاوز جنسی قرار می گیرند. چطور همچنین چیزی امکان دارد؟ چون زنهای ما با وجود اینکه حجاب را رعایت می کنند اما هنوز احساس امنیت نمی کنند. چرا باید اینطور باشد. 
ای خدا ما در طول زندگی غذا های حلال خوردیم. ما هرگز غذاهایی را که از طرف تو ممنوع شده بود نخوردیم. حتی در سرزمین کفار ما هر روز حدود چند مایل رانندگی می کردیم تا غذای حلال بخوریم. هر چند که ممکن بود آن غذاهای حلال سالم نباشند. ولی ما ترجیح می دادیم که غذاهای حلال بخوریم تا اینکه غذاهای بهداشتی و سالم این کافران را بخوریم .بنا بر این ما به ندرت مکدونالد. مرغ کنتکی بریان ... و یا غذاهای آمادة دیگر را خوردیم. ما افتخار می کنیم که این غذاها را اگر چه سالم و بهداشتی بودند نخوردیم. ما افتخار می کنیم که به فرمایشات گوش فرا دادیم. 
خدایا می دانی چرا این کار را کردیم؟ به این دلیل که خودت گفتی کافران نجس هستند. ببین این چیزی هست که تو خودت به ما گفتی 
سورة توبه9:28: ای اهل ایمان حقیقتا کافران نجس می باشند. پس بنا براین از امسال به آنها اجازه ندهید که به مسجدالحرام وارد شوند. و اگر از فقر می ترسید خدا اگر بخواهد به زودی از مرحمت خود شما را بی نیاز می کند. و خدا دانا و عاقل است. خدایا ما ایمان کامل به گفته های تو داریم . وقتی که این کافران برای یک میهمانی ما را به خانه‌هایشان دعوت می کنند. وانمود می کنیم که افق فکری ما باز است. وقتی ما به این میهمانی‌ها می رفتیم به دقت دنبال علائمی که حرام بودن این غذا ها را مشخص کند می گشتیم .بیشتر اوقات ما فقط آب‌میوه می خوردیم و لب به هیچ غذایی نمی زدیم.. به میزبان می گفتیم گرسنه نیستیم یا اینکه می گفتیم مریضیم. خدایا تو فکر نمی کنی این یک از خود گذشتگی بزرگ از طرف ما برای بزرگداشت فرامین تو بود؟. اگر به اشتباه ما غذای حرام مصرف کردیم ما را به خاطر این اشتباه ببخش. فکر می کنیم اینچنین خطاهایی از طرف تو بخشودنی است. ببین خودت در قرآن چه گفتی 
سورة بقره:2:173: به تحقیق خدا بر شما حرام گردانید مردار و خون و گوشت خوک و هر کشته ای که به غیر از نام خدا ذبح شده باشد. ولی اگر به دلیل احتیاج به خوردن آن مجبور شود. در صورتی که تمایل نداشته باشد. و از اندازة سد رمق نیز تجاوز نکند. گناهی بر او نخواهد بود. که به قدر احتیاج صرف کند که محققا خدا در حق خلق آمرزنده و مهربان است. 
ولی خدایا. چیزی که برای ما معما شده این است که چرا این حرام خورها به نظر خیلی سالم به نظر می رسند. اما خیلی از ماها علی رغم اینکه در زندگی فقط به خوردن حلال می پردازیم به اندازة آنها سالم و با نشاط نیستیم. ما فکر می کردیم که بهترین راه سلامتی و کسب طول عمر خوردن غذاهای حلال است. اما چرا این حرام‌خورها خیلی بهتر به نظر می رسند. 
خدا جان تو به ما گفتی که به دلیل اینکه ما دنباله رو بهترین مذهب دنیا هستیم. بهترین مردم دنیا هستیم. برای تصدیق آنچه خودت به ما گفتی بهتر است به فرمایشات خودت در قرآن توجه کنی: 
سورة آل عمران3:110: شما نیکوترین امتی هستید که قیام کردند. مردم را به نیکو کاری دعوت کنند و از بدکاری باز دارند و ایمان به خدا آورند. و اگر اهل کتاب همه ایمان آورند. بر آنان چیزی در عالم بهتر از آن نیست. لیکن برخی از آنان با ایمان و بیشتر فاسق و بد کارند. 
و در آیه 85 همین سوره فرمودی: هر کس غیر از اسلام دینی اختیار کند هرگز از او پذیرفته نیست. و او در آخرت از زیان کاران است. 
خدا یا بنا بر آنچه خودت گفتی ما از هر نظر بهترین مردم روی این کرة خاکی هستیم. اما با کمال تعجب می بینیم که تمام دستاوردهای امروزه. توسط این کافران بدست می آید .از وقتی تو پیغام دادن را توسط پیامبرت قطع کردی خیلی چیزها تغییر کرده که نمی توان آنها را در یک ایمیل گنجاند. خدایا چرا ما نمی توانیم با تو یک ارتباط رادیویی داشته باشیم. در حالی که این کافران تمام نقاط این کرة خاکی را به طریق الکترونیکی به هم متصل کرده اند. چگونه این کافران در حال پا‌گذاری به کرات دیگری که تو خلق کرده ای می باشند اما ما عاجزیم که حتی ردی از محل اقامت تو پیدا کنیم. چرا تو به پیروان حقیقی خودت این توانایی را نمی دهی که به موفقیت های غیر قابل باور این کافران دست یابند. موضوع دیگری که ما را سردرگم می کند موضوع داروست. همة داروهای مدرن نجات دهنده " و اختراعات پزشکی نظیر "پنی سیلین "،" انتی بیوتیک ،"اشعه ایکس "."شیمی درمانی" , "سی تی اسکن" ،"سونو گرافی" ،" ماموگرافی "و.....بوسیلة کافران اختراع شده اند. ما از گفتن اینها نفرت داریم. ما ای خدا ما چارة دیگر نداریم چون زندگی ما کاملا به این کفار بستگی دارد. ای خدا چرا باید اینطور باشد. خدایا حداقل این توانایی را به ما بده که بتوانیم در موقع مواجه شدن با بیماری جان خود را نجات دهیم. خدایا به نظر می رسد که تو به تدریج ما را به دست فراموشی سپرده ای . خدایا بگو چه خطایی از ما سر زده. تا آنجا که می دانیم گناهی از ما سر نزده است. 
در حقیقت تعدادی از هموطنان ما در بهشتهای اسلامی تو در حال به اجرا گذاری دستورات ناب تو می باشند. اما با وجود این تو هنوز از آنها راضی نیستی. و انواع بلایای طبیعی و رنج های غیر قابل قیاس را برای آنها فرو می فرستی.. ما فکر می کردیم این بلایای طبیعی نظیر سیل و قحطی و طوفان را لایق آن کافران می‌دانی. خدایا آیا این عادلانه است که آنهایی را که به تو ایمان دارند در رنج نگه داری و کافران از بلایا کاملا مصون باشند. 
خدا جان ما کارهایمان بی نتیجه مانده. ما هر روز از طرف آزاد اندیش‌ها و سکولارها مورد تهاجم قرار می گیریم. ما فکر می کردیم اینترنت(هدیه تو به بشر) در اختیار ما خواهد بود. ما مبلغ هنگفتی را برای ساختن سایت‌هایی که به تو اختصاص داشته باشد خرج کردیم.. ما فکر می کردیم اینترنت چون اسلحه ای بدست ما خواهد بود تا به وسیلة آن همة مردم کرة زمین را به اسلام دعوت کنیم. ما فکر می کردیم میتوانیم با اندیشة روشنمان یک در ده از این دگر اندیشان و کافران را از بین ببریم. از مقاله‌ها بحث‌ها و نوید های زندگی جاویدان و بهشت سخن راندیم. در همة این سایتها از این چرخه‌ها استفاده کردیم. افراد ما به دلیل پیروی از دستورات تو نظیر خواندن نماز و روزه و حج و اجرای آن در داخل و خارج بسیار مشغولند.. به این دلیل است که آنها قادر نیستند مقاله های جدید و اصیل بنویسند.. خدا جان چه اشکالی دارد که ما مطالبمان را همانند یک چرخه مرتب در سایت‌ها تکرار کنیم. نوشته های خودت هم خیلی تکراریست.. بعضی اوقات این دگر اندیش ها و سکولارها از ما سوال می کنند برای چه مطالب قرآن این همه تکراری است. ما با گفتن اینکه این تکرارها برای تاکید بیشتر است آنها را ساکت می کنیم. ما همان کاری را که خودت انجام دادی تکرار می کنیم یعنی سپردن به حافظة موقت و چسباندن در 
جای دیگر 
cut and paste , cut and paste , cut and paste,..... 
ما به مطالب جدید دسترسی نداریم که یک سایت جدید برای تو درست کنیم.. در این بهشتهای اسلامی تو پولهای زیادی خرج اسلام می شود. ما این قدر به کپی کردن و چسباندن در جای دیگر ادامه می دهیم تا سایتهای برادران اسلامی همه مثل هم بشوند .شبیه آیه های قرآن خودت. تنها چیزی که ما کم داریم این است که آنقدر قدرت مغزی نداریم که این سکولارها و دگر اندیشها را ساکت کنیم ..به این دلیل هست که ما به انجام تکالیف بیشتری نیازمندیم .ما شب و روز مشغول انجام دادن تکالیفمان هستیم در حقیقت ما آنقدر مشغول انجام تکالیفمان هستیم که نه تنها در خانه بلکه در بیرون از منزل نیز به انجام تکالیف خود می پردازیم. ببین چقدر ما با استعداد و با هوش هستیم .سکولار ها و آزاد اندیش‌ها هرگز تکالیفشان را انجام نمی دهند.. برای همین است که ما برای آنها صحبت می کنیم که چگونه یک مقاله بنویسند. وقتی ما این کار را می کنیم خیلی به ایمان خودمان می بالیم.. اما به نظر می رسد که این جنگ اینترنتی نیز به نفع سکولارها و دگر اندیش‌ها تمام شود.. حقیقتا اینترنت ما را به آتش کشانده. یک روز در میان ما در این سایتهای اینترنتی که متعلق به سکولارها و دگر اندیشان هست به مطالب جدیدی بر می خوریم که پیروان تو قادر نیستند از پس آنها بر بیایند. خیلی برای ما شرم آور است وقتی که متوجه می شویم این دگر اندیش‌ها و سکولارها روزی یکی از پیروان تو بوده اند. اگر دوست داری در مورد آنها بیشتر بدانی می توانیم آدرس ایمیل آنها را همراه با مقالات کفر آمیزی که جرات به نوشتن آن کردند برای تو بفرستیم. خدایا آیا تو خودت عقیدة آنها را نسبت به خود تغییر دادی؟. ما این مطلب را از گفته های بی شمار خودت استنباط کردیم. اگر فراموش کردی چند نمونه از این آیه‌ها را برای یاد آوری در اینجا متذکر می شویم: 
سورة یونس10:100: هیچ کدام از نفوس بشر را تا خدای رخصت ندهد ایمان نیاورند. و پلیدی را خدا برای مردم بی خرد که عقل را به کار نبندند مقرر داشته است 
سورة فاطر35:8: خدا هر که را خواهد گمراه کرده و هر که را خواهد هدایت سازد. پس تو نفس شریف خود را برای هدایت این مردم به غم و حسرت نینداز که خدا به هر چه اینان کنند آگاه است. 
سوزة انعام6:125: پس هر که را که خدا هدایت او را طالب باشد قلبش به نور اسلام روشن و منشرح گردانید. و هر که را خواهد گمراه گرداند. و دل او را تنگ و سخت گرداند که گویی می خواهد از زمین به آسمان رود. این است که خدا آنان را که به حق نمی گروند مردود و پلید می گرداند. 
خدا جان در ایمیلی که در جوابمان میدهی علت ترسمان را تصدیق بکن. اگر این مطالب از جانب تو تصدیق شد بهتر است ما وقتمان را برای این کافران و دگر اندیشان به هدر ندهیم. چون این خواستة خودت بوده است. 
خدا جان باور کن ما هر روز شاهدیم که این دگر‌اندیش‌ها و کافران به آهستگی اما با اطمینان در این جنگهای اینترنتی بر ما فائق می آیند اما کاری از دست ما بر نمی آید. .برای اینکه موقعیت را دشوارتر کنند این کافران و دگر اندیش‌ها از اسم‌های جعلی استفاده می کنند. و هویت واقعی خود و محل زندگیشان را پنهان می کنند. . خدا جان لطفا سوء تفاهم نشود .ما خیلی تلاش کردیم که پرده از چهره این دشمنان اسلام برداریم ما آنها را مرتد نامیدیم و حکم جهاد بر علیه آنها صادر کردیم .ما هرگز فرمایشات تو را در مورد این کافران فراموش نکردیم .به عنوان یک حرفه ای نکاتی از فرمایشات خودت را خاطر نشان می کنیم. 
سورة نساء4:137: آنان که به غیب ایمان آوردند و سپس کافر شدند باز ایمان آورده و دگر بار کافر شدند. پس بر کفر خود افزودند اینان را خدا نخواهد بخشید. و به راهی هدایت نخواهد فرمود 
سورة نحل 16:106:هر آن کس بعد از اینکه به خدا ایمان آورده باز کافر شد نه آنکه به زبان از روی اجبار کافر شود و دلش در ایمان ثابت باشد . بلکه به اختیار کافر شود وبا رضا و رغبت و با هوای نفس . دلش آکنده به ظلمت کفر گشت.. بر آنها خشم و غضب خدا و عذاب سخت دوزخ خواهد بود. 
سوره الشوری 42:16: و آنان که در دین خدا جدل و احتجاج بر گزینند. پس از آنکه خلق دعوت او را پذیرفتند. حجت آنها نزد خدا لغو و باطل است. و بر آنها قهر و عذاب سخت خواهد بود. 
خدایا ما تعدادی ایمیل انزجار" تهدید" و اخطار آمیز به آنها فرستادیم. در بعضی از این ایمیل‌ها ما آنها را تهدید کردیم که سرشان را می بریم . همانطور که آموزش خودت بوده و پیامبرت نیز به آن عمل کرده. اما آنها اصلا اهمیت نمی دهند. آنها از سلمان رشدی و تسلیمه نسرین خطرناک تر شده اند. خدا جان به ما کمک کن که این مرتدها را پیدا کنیم.. تو گفتی که از همه داناتری. ما مطمئنیم که تو فراموش نکردی که در فرمایشاتت هر ورق از قرآن را تحسین کردی. آیا تو یک ظبط صوت داری. لطفا این نوار را برگردان به 1400 سال پیش. ما می دانیم که در آیه ذیل فرمودی در مورد ایمان نباید هیچگونه سوالی بکنید 
سورة المائده5:101 : ای اهل ایمان هرگز از چیزهایی مپرسید که اگر فاش شود شما را زشت و بد می آید. و غمناک می شوید. و اگر پرسش آن را هنگام نزول قرآن واگذارید. قرآن برای شما هر آنچه مصلحت است بیان می دارد. و خدا از اعقاب سوالات بی‌جای شما در گذشت. که خدا بخشنده و بردبار است. 
سورة مائده5:102: قومی پیش از شما هم سوال از آن امور نمودند. آنگاه که برایشان بیان شد کافر شدند. 
خدایا این خیلی مسخره است که اگر ما سوالی در مورد اسلام بکنیم منجر به بی ایمانیمان بشود. 
حالا ما می فهمیم که چرا تو مجازاتهای سختی را برای آنها که سوال می کنند نظیر کافران و دگر اندیشان در نظر گرفته ای. 
خدایا ما به راستی خیلی کنجکاویم که بدانیم آیا تو برای جلو گیری از کج فهمی‌ها جایی را برای ضبط بیاناتت نظیر یک سی دی یا یک کاست یا یک دی.وی .دی در نظر گرفته ای یا نه. خدایا لطفا ما را به خاطر چنین تقاضاهایی ببخش. ما به وحی تو به طور اضطراری نیازمندیم. لطفا به ما بگو سلمان رشدی و تسلیمه نسرین کجا هستند.. آنها هر روز دارند چند برابر می شوند.. وقتی ایمیلت را دریافت کردیم فورا آن را به طرفدارانت نظیر گروه های طالبان و دیگر گروه های اسلامی می دهیم که حساب آنها را برسند. ما خیلی سعی کردیم که با عقل و منطق این دشمنان اسلام را سرکوب کنیم. اما نتوانستیم. بنا بر این چاره ای نداریم جز اینکه آنها را از نظر جسمی نابود کنیم. این همان چیزی است که معمولا تو به وسیلة آن پیروز می شدی. اینطور نیست؟ کشتار در ایران " بنگلادش" افغانستان و سودان را به یاد می آوری؟ این تنها زبانی است که تو در قرآن بوسیلة آن با کافران و دگر‌اندیشان سروکار داری. خدایا نگاه کن در کلام پاکت چه نوشته ای: 
سوره بقره 2:193 با کافران جهاد کنید تا فتنه و فساد از روی زمین برطرف شود. و همه را آیین خدا باشد. و اگر فتنه و جنگ دست کشیدند ستم جز بر ستمکاران روا نیست 
المائده5:33 : همانا کیفر آنان که با خدا و رسول او به جنگ برخیزند و به فساد کوشند در زمین جز این نباشد که آنها را به قتل رسانند و یا دست و پایشان به خلاف ببرند و یا با نفی بلد و تبعید از سرزمین صالحان دور کنند. این ذلت و خواری عذاب دنیوی آنهاست و اما در آخرت باز به عذابی بزرگ گرفتار خواهند شد. 
محمد47:4: شما مومنان چون با کافران روبرو شوید باید آنها را گردن بزنید تا آنگاه از خونریزی زیاد دشمن را از پا در آورید. پس از آن اسیران جنگ را محکم به بند کشید که بعدا آنها را آزاد کنید یا فدا بگیرید. تا جنگ سختیهای خود را فرو گذارد. این حکم فعلی است و اگر خدا می خواست خود از کافران انتقام می کشید و همه را هلاک می کرد. و لیکن اینها برای امتحان خلق به یکدیگر است. و آنها که در راه خدا کشته شوند خدا هرگز رنج اعمالشان را ضایع نگرداند. 
خدا جان همان طور که قبلا گفتیم خیلی حرف‌ها داریم که با تو بزنیم. اگر زبان ما را متوجه میشوی و می توانی به ما جواب بدهی منتظر جوابت هستیم. ارادتمند و بندة تو هل-لوم-ونا. به دلیل امنیتی ما از حروف رمزی شبیه آنچه خودت در قرآن استفاده می کنی (الم "طه "حم و....) 
خدا جان من مطمئن هستم که تو می توانی این حروف را از رمز در بیاوری . " 
* از خوانندگان محترم به واسطه درج این مطالب کفرآمیز عذرخواهی می‌کنیم این مطالب گوشه‌ای از شبهاتی است که به طور دائم از طرف معاندین و مخالفان اسلام و انقلاب در سایت‌ها نوشته می‌شود و قلب و روح و ایمان مسلمانان را مورد هجمه قرار می‌دهد . 

ادامه در 2-8


نوشته شده در  جمعه 89/10/10ساعت  12:23 صبح  توسط javad 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
پلیاستیشن3 جدید؛ کموزن، پرحجم
نسخه 360 بازی Battlefield دارای یک ویژگی متفاوت؟!
[عناوین آرشیوشده]

افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما Google Analytics Alternative Google Analytics Alternative