افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما

javahermarket

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در این مدتی که از عرضه ی نسخه ی چهارم بازی GTA میگذرد شاهد اخبار گوناگونی در ارتباط با ساخت نسخه ی پنجم این عنوان را هر زمان در سایت ها و بلاگ های خبری مشاهده میکردیم که هر کدام بعد از انتشار توسط فردی از سوی راک استار تکذیب میشد . اگر نگاهی کلی به عناوین GTA داشته باشید هر عنوان و نسخه ی رسمی طی مدت زمان مشخص یعنی 2 الی 3 سال منتشر شده اند . اولین GTA در سال 1997 و آخرین نسخه ی رسمی آن یعنی IV در سال 2008 منتشر شد (اضافه کنم که آخرین عنوان از این سری EFLC بوده که دارای 2 DLC با عناوین The Blade of Gay tony و Lost and Doman بوده که دو داستان متفاوت را بیان میکرد) . با توجه به تاریخ ها حدود 3 سال از عرضه ی نسخه ی رسمی بازی میگذرد و باید در همین روز ها منتظر اخباری در ارتباط با GTA V باشیم که از سوی راک استار تایید شده باشند .
مقاله ای که پیش رو داریم شرح کامل مسائل و حواشی نسخه ی پنجم از این سری است که با توجه به مقالات و اخبار و نظرسنجی های مختلف در سایت ها میباشد .
بگذارید ابتدا از شهر و کاراکتر اصلی بازی صحبت کنیم چون در بسیاری از سایت ها و فروم ها از آن ها صحبت شده . طبق آماری که از سایت gtaforum کسب کرده ام بیشتر فن ها و کاربران این سایت حضور فردی به نام کلاد (Claude) را در شماره ی پنجم سری GTA خواستار بودند و تاکید داشتند که چنین شخصیتی باید به این عنوان روح فراوان جنایت گری را بدهد . مطمئنا میدانید که " کلاد " نام شخصیت اصلی GTA III بوده . وی با خصوصیت اخلاقی ای که دارا بود میخواست به همه نشان دهد که میتوان بدون حرف زدن زندگی کرد و این زبان است که شما را میتواند به اوج بروی و یا در همین زمین باقی بمانی ! او هرچ حرفی نمیزد و بیشتر دستوراتی که میگرفت فقط با تکان دادن سرش قبول میکرد . اما علاوه بر " کلاد " عده ای هم " نیکو بلیک " کاراکتر اصلی GTA IV و " کارل جانسن " (CJ) کاراکتر اصلی عنوان San Andreas رو مورد قبول میدانستند . این را هم اضافه کنم که هرچی سری GTA به سمت عناوین بروزتر و جدیدتر پیش میرفته در خصوصیات کاراکتر ها رحم بیشتر پدیدار میشود و هیچ گاه از روی عصبانیت کاری را انجام نمیداند ! شایان به ذکر میباشم که طبق شایعات و اخبار مختلف امکان ادامه ی بازی توسط یک کاراکتر بسیار کم است اما مطمئنا حضور کاراکتر های قدیمی در بازی وجود دارد , موردی که در آخرین DLC های این سری دیده ایم . برخورد کاراکتر های سری به هم در وسط ماجرایی پیچیده که باعث میشود شما قدرت داستان و نویسنده را حس کنید .




اما چندی پیش خبری توسط سایت خبری VG247 منتشر شده بود که در ارتباط با داستان نسخه ی پنجم از این سری بوده . این داستان حکایت از فردی دارد که با رابطه ی خوبی ندارد و همین باعث میشود از او جدا شود و به یکی از شهر های آمریکا مهاجرت کند . و در این راه مهاجرت به دلیل نبود کار به سمت خلاف رو میآورد . اگر همه ی عناوین و نسخه های سری GTA را بازی کرده باشید متوجه این میشدید که کاراکتر اصلی بازی جزء افراد سطح زیر فقر جامعه بودند که با انجام کارهای خلاف به پول میرسیدند . با توجه به این روایت داستان , حکایتی که VG247 از داستان نسخه ی پنجم منتشر نموده زیاد هم دور از باور ها نیست و احتمال صحت آن بسیار زیاد است . ما همیشه شاهد آن بوده ایم که در هنگام شروع بازی فردی از شهر و یا ایالت دیگری مهاجرت میکرد و داستان از همین ورود به شهر آغاز میشد ... ! با توجه به شناختی که از نویسندگان سری GTA سراغ داریم با یک داستان پیچیده تر نسبت به قبل رو برو خواهیم بود ... .



اما در ارتباط با شهر ها و مناطقی که امکان دارد داستان بازی در آن رخ دهد میتوانیم به آمارهای زیر اشاره کرد که طی نظرسنجی ای از سایت GTAV.NET بدست امده است . این را تاکید کنم که آمار طبق نظرسنجی میباشد و به نظر طرفدارها باز میگردد . اما اگر بخواهیم از روی حواشی حساب کنیم بازی به احتمال زیاد در آمریکا و شهر خیالی Liberty City رخ خواهد داد .

 

Atlanta, Georgia
2%
Atlantic City, New Jersey
2%
Baltimore, Maryland
2%
Boston, Massachusetts
2%
Chicago, Illinois
3%
Cleveland, Ohio
1%
Dallas, Texas
2%
Detroit, Michigan
2%
Honolulu, Hawaii
2%
Houston, Texas
3%
Las Vegas, Nevada (Las Venturas)
4%
London, England
9%
Los Angeles, California (Los Santos)
6%
Miami, Florida (Vice City)
9%
New Orleans, Louisiana
2%
Paris, France
5%
Philadelphia, Pennsylvania
2%
Phoenix, Arizona
2%
Rome, Italy
3%
San Andreas
9%
San Antonio, Texas
3%
San Diego, California
3%
San Francisco, California (San Fierro)
4%
Seattle, Washington
2%
St. Louis, Missouri
1%
Tokyo, Japan
6%
Toronto, Canada
2%
Washington D.C.
4%
None of the above
4%


لازم به ذکر است تا در این بخش به بررسی آزادی عمل های موجود در بازی بپردازیم . البته با در نظر داشتن اینکه همه ی حرفهایمان از روی خواسته ها و حرف های گذشته ی سازندگان است . ابتدا بگذارید از حمل اسلحه ها در بازی شروع کنیم . هنگام عرضه ی GTA IV سازندگان این نظریه را داشتند که بتوان در پشت صندق عقب ماشین ها بتوان اسلحه بگذاریم و حمل کنیم و یا اگر اتومبیلمان خراب شد خودمان بتوانیم درستش کنیم . اما هیچ کدام از موارد ذکر شده در بازی وجود نداشته . مورد دیگر مرتبط با رفتار با مردم بوده که پیشرفت های زیادی نسبت هب قبل داشته . بعنوان مثال همین که بخش نت را در بازی بوجود آوردند و سایت های دوستیابی در بازی وجود داشته کلی میتواند نظر ها را جلب کند . اما مورد دیگر که باید در این شماره وجود داشته باشد صحبت کردن با افرادی هستند که در خیابان و یا فروشگاه ها حضور دارند . مطمئنا این بخش میتواند به بازی کمک زیادی کند . شاید این نظریه را شما هم داشته باشید که باید فروشگاه های مختلف دیگری در بازی وجود داشته باشد . بنابراین حضور فروشگاه ها و مکان های مختلف (سرگرمی , خرید و ...) دیگر در نسخه ی پنجم به احتمالاتی تایید شده است .

با همه ی توصیفاتی که در این مقاله شده هنوز هیچ تاییدی از سوی راک استار برای ساخت نسخه ی پنجم نشده البته این را اضافه کنم که جدیده یکسری دامین توسط RS به ثبت رسیده است


نوشته شده در  یکشنبه 89/12/15ساعت  3:24 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
پلیاستیشن3 جدید؛ کموزن، پرحجم
نسخه 360 بازی Battlefield دارای یک ویژگی متفاوت؟!
[عناوین آرشیوشده]

افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما Google Analytics Alternative Google Analytics Alternative