افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما

javahermarket

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جیمز و الیور فلپس دو برادر دو قلویی که بازی در نقش های فرد و جرج ویزلی را در سری فیلمهای هری پاتر بر عهده داشته اند و دارند بتازگی در صحبت هایی که با Globe and Mail داشته اند!…از شرکت در فیلمهای آخر هری پاتر و البته ادامه فعالیت کاری خود سخن گفته اند! این دو برادر که اکثر اوقات اطرافیان در تشخیص آنها از هم دچار مشکل می شوند از آغاز این سری فیلمها تا پایان آنها در این فیلمها حضور فعال داشته اند. مصاحبه ی آنها را با هم میخوانیم:

آیا با حضور خود در هری پاتر هیجان زده هستین؟!

الیور: این در واقع با چیزی که ما اول کار واقعا انتظارشو داشتیم تفاوت داره! فکر کنم هیچ کس از همون اول نمیدونست که هری پاتر اینقدر که الان شده میتونه گسترده و بزرگ بشه!

حتی با وجود محبوبیت زیاد کتابها؟!

الیور :حتی با وجود محبوبیت فراوان کتابها بازم برای من خیلی جذاب و غیرقابل باوره که بسیاری از مردم دنیا بدونن تو کی هستی و به خاطر کارت دوستت داشته باشند!! این خیلی عالیه!

آیا تا حالا با یه طرفدار عجیب و غریب رو به رو شدین؟!

جیمز: آره! یه بار تو تعطیلات توی مکزیک بودیم و داشتیم تو دریا شنا میکردیم! یه دفعه یه خانم درحالیکه از دور شنا کنان نزدیک میومد بهمون گفت شما تو هری پاتر بازی میکنین؟! بعد از اینکه گفتیم آره و بهش جواب دادیم بر خلاف انتظارمون که انتظار داشتیم جیغ بزنه و…. برگشت و شنا کنان رفت! خیلی عجیب بود! ولی در کل طرفدارای هری پاتر خیلی خوب هستن! مثلا دیشب رفتیم تا کمی راپتور بازی کنیم! و کسایی که اونجا بودن مارو شناختن و ازمون سوال کردن که کارا چه طور پیش میره!؟ و البته خیلی دوستانه باهامون برخورد کردن! طرفدارای هری پاتر واقعا بی نظیر هستن!

آیا تا حالا احساس کردین که دیگه هری پاتر کافیه؟!

الیور: خوب این خوشبختیه که کاری که توش هستی برات لذت بخش و خوشحال کننده باشه! و البته کمی هم خنده دار! این کار هیچوقت برای ما جدی نبوده! این خیلی لذت بخشه که بازی کنه! و این برات هیچوقت خسته کننده نمیشه! و همه هم همیشه با ما تو استدیو رفتار خوبی دارند! من فکر کنم این کار هم برای همه تموم شدنیه!

خوب بعدش چی میشه؟! آیا فکر میکنید بتونید تو پروژه های دیگه ای به کار بازیگری بپردازین؟!

جیمز: همونطور که پیش بینی هم میشه ما احتمالا کار بازیگری رو ادامه خواهیم داد!پیشنهاد هایی هم داشتیم ولی خوب اول باید کار هری پاترو تموم کنیم! بعد به کارای دیگمون برسیم!

آیا خواننده کتابهای هری پاتر بودین؟!

الیور: خوب من برای امتحان بازیگری سه تا کتاب اولو خونده بودم! فکر کنم که کتاب چهارم هم تازه منتشر شده بود! فکر هم نمیکردیم که برای این کار جذب بشیم! من فقط کتاب اولو برای اولین تو کتابخونه مدرسه برداشتم تا بهش یه نگاه بندازم! بعدش برای انتحان رفتیم و وقتی فهمیدیم حدودا ???? نفر برای شرکت نام نویسی کردن خیلی شوکّه شدیم! بعدشم که خودتون میدونید!

با بقیه اعضای فیلم چطور؟! باهاشون رفیق هستین؟!

الیور: البته! حتما همینطوره! ما بعضی وقتها با چند نفر از بچه ها گلف بازی می کنیم?کنسرت های موسیقی میریم?و کارای مختلفی میکنیم. و همیشه کارایی وجود دارن که بتونیم با هم انجامشون بدیم.


نوشته شده در  جمعه 89/2/3ساعت  11:59 صبح  توسط javad 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
پلیاستیشن3 جدید؛ کموزن، پرحجم
نسخه 360 بازی Battlefield دارای یک ویژگی متفاوت؟!
[عناوین آرشیوشده]

افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما Google Analytics Alternative Google Analytics Alternative