افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما

javahermarket

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وارویک دیویس بتازگی در مصاحبه ای با اسکیفیناو در مورد حضورش در سری فیلمهای هری پاتر به خصوص هری پاتر و یادگاران مرگ سخت گفته است! او که در دو فیلم آخر هری پاتر دو نقش کاملا متفاوت را بازی…

وارویک دیویس بتازگی در مصاحبه ای با اسکیفیناو در مورد حضورش در سری فیلمهای هری پاتر به خصوص هری پاتر و یادگاران مرگ سخت گفته است! او که در دو فیلم آخر هری پاتر دو نقش کاملا متفاوت را بازی میکند قرار است در نقش های پروفسور فلیت ویک استاد درس ورد های جادویی و همچنین گریپهوک گابلین حضور داشته باشد! او در مورد دو قسمتی بودن یادگاران مرگ و اینکه این تصمیم برای پیش بردن داستان فیلم خیلی بهتر است سخن گفته است! او همچنین فاش کرد که در ماه ژوئن کارش را در این فیلم به پایان خواهد رساند.

- خب در مورد هری پاتر! شما چطوری درگیرش شدین؟! از طریق آزمایش کردن هنر پیشه ها وارد این فیلمها شدین؟!

بله از طریق آزمایش بود که انتخاب شدم!خوب من گوشامو تیز کرده بودم چون قبلا کتابو خونده بودم و فکر میکردم که عالی میشه!و وقتی فهمیدم که دارن اینکارو میکنن به خودم گفتم که باید منم باشم! خب اونا بهم گفتن که باید آزمایش بدم! منم خوب خوب آماده شدم ? رفتم و انجامش دادم!

این یه تجربه ی لذت بخش بود! خیلی باهاش حال کردم!البته نمیدونم چرا ولی بعضی وقتا موقع آزمایش این نشونه خوبی نیست که خیلی ذوق کنی! بعضی وقتها بخاطرش عصبی میشم!! به هر حال! باید اون موقع می فهمیدم که یه کار سخته!و میدونستم که قراره یه قسمت از زندگیم باشه! اون موقع سال ???? بود الان ???? شده و من هنوزم تا ژوئن باید به کارم ادامه بدم!

- نظرتون در مورد دو قسمتی شدن یادگاران مرگ چیه؟!

به نظرم خوب بود! من فکر کنم که قبلا هم میتونستیم این کارو بکنیم! چون کتابها خیلی غنی هستن! من قبلا زیاد راضی نبودم چون اکثر قسمت های مربوط به منو کنار میزاشتن! البته برای خواننده ها هم نا امید کننده بود! مثلا برای کسایی که کتابا رو میخوندن در مورد یه جایی تو ذهن خودشون یه تصویر خیالی عالی درست میکردن ولی وقتی فیلمو میدیدن و اون صحنه خیالیشون یه جور دیگه از آب در میومد یه کم نا امید میشدن و این زیاد جالب نبود! و من فکر میکنم دو قسمتی شدن فیلم تصمیم خوبیه چون ما میتونیم نسبت به کتابها با انصاف تر باشیم. و الان خیلی بهتره چون ما میتونیم همه کتابو به نمایش بزاریم!و الانم داریم همین کارو میکنیم!

یادمه که هر بار تموم میشدیم به خودمون میگفتیم که بازم دوباره قراره برگردیم. اگه ?? سال پیش اینو میدونستم خیلی عالی بود! چون یه بازیگر با هر روزی که کارشو انجام میده زندگی میکنه و یه تجربه ی لذت بخش رو در طی کارش کسب میکنه!

واین برای من خیلی سخته که بگم که فکر نکنم که دیگه تهیه کننده ای از من تو فیلمش استفاده کنه! پس من به این کار مثل یه کار نگاه میکنم که قراره تمومش کنم و برم! چون احتمالا این بهترین کار من بوده و هست!کی میتونه حدس بزنه؟!

این کار شما رو زمین گیر و فروتن میکنه!و باعث میشه که به نحو احسن کارتو انجام بدی! چون مطمئنی که حتما میتونی به اندازه فیلم قبلی موفق باشی و این خیلی خیلی عالیه! وال کیلمر یه بار همین جمله رو گفته بود! البته وقتی بخاطر شکست یکی از فیلماش نا امید بود! به هر حال ممنون!

دو فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ در تاریخ های ?? نوامبر ???? و ?? جولای ???? اکران خواهند شد.


نوشته شده در  جمعه 89/2/3ساعت  11:59 صبح  توسط javad 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
پلیاستیشن3 جدید؛ کموزن، پرحجم
نسخه 360 بازی Battlefield دارای یک ویژگی متفاوت؟!
[عناوین آرشیوشده]

افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما Google Analytics Alternative Google Analytics Alternative