افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما

javahermarket

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زنامه‌های صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت" و "هاآرتص"، روز گذشته با انتشار خبری بر روی خروجی خود به نقل از یک منبع امنیتی نزدیک به ایهود باراک، وزیر جنگ این رژیم، از قتل "علیرضا عسگری" در زندان "عیالون" در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند. معاون خاورمیانه و مشترک المنافع وزارت امور خارجه نسبت به انتشار خبر شهادت آقای علیرضا عسگری، معاون سابق وزارت دفاع کشورمان در زندان‌های رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد‌.

به گزارش گرداب، محمد رئوف شیبانی گفت: «اقدام رژیم صهیونیستی و همکاری امریکا در ربودن عسگری و ادعاهای اخیر دستگاه تبلیغات رژیم صهیونیستی به عنوان مصداق بارز و عینی تروریسم دولتی صرفا مسئولیت آنها را در قبال جان و سلامت وی سنگین‌تر می سازد‌.»

شیبانی این گونه اقدامات را نشانگر خوی جنایتکارانه و غیر انسانی رژیم صهیونیستی توصیف کرد و خواستار اقدام عاجل سازمانهای بین المللی برای روشن شدن وضع نامبرده شد.

وی تصریح کرد‌: «این اقدام رژیم صهیونیستی در حالی صورت می‌گیرد که پیش از این نیز اقدامات مشابه دیگری از جمله ربودن 4 دیپلمات ایرانی در لبنان و انتقال آنان به زندان‌های داخل سرزمینهای اشغالی از سوی ان رژیم صورت گرفته و تا کنون نیز به رغم گذشت قریب به سه دهه از این عمل تروریستی‌، آن رژیم از پاسخگویی و ایفای مسئولیت یک رژیم اشغالگر در کمک به روشن شدن سرنوشت این عزیزان طفره می‌رود. از این رو ضرورت دارد تا اقدامات فوری و جهانی برای مشخص شدن سرنوشت این چهار دیپلمات که در زندانهای آن رژیم زندانی هستند از سوی تمامی آزادیخواهان و صاحبان وجدانهای بیدار صورت بگیرد‌.»

شیبانی با تاکید مسئولیت حفظ جان چهار دیپلمات را متوجه رژیم صهیونیستی دانست‌.

روزنامه‌های صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت" و "هاآرتص"، روز گذشته با انتشار خبری بر روی خروجی خود به نقل از یک منبع امنیتی نزدیک به ایهود باراک، وزیر جنگ این رژیم، از قتل "علیرضا عسگری" در زندان "عیالون" در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند. این رروزنامه‌ها ادعا کرده بودند که عسگری خودکشی کرده است.

این خبر به سرعت از خروجی این رسانه‌ها حذف شد‌.

تحقیقات دوساله نهادهای ذی ربط نشان می‌دهد که علیرضا عسگری، معاون سابق علی شمخانی، وزیر دفاع سابق جمهوری اسلامی ایران، با همکاری موساد و سازمان‌های اطلاعاتی آلمان و انگلیس ربوده شده و در نهایت به اسرائیل منتقل شده است.


نوشته شده در  جمعه 89/10/10ساعت  12:0 صبح  توسط javad 
  نظرات دیگران()

سالانه میلیون‌ها دلار در آمریکا برای تبلیغات بر روی اتوبوس‌های شهری هزینه می‌شود، اما این‌بار شاهد تبلیغات عجیبی بر روی برخی از اتوبوس‌های شهر سیاتل واشنگتن هستیم.

اندکی پس از نصب تبلیغاتی ضد اسرائیلی روی اتوبوس‌ها در ایالت سیاتل آمریکا، این‌بار شاهد آغاز موجی از فعالیت‌های ضد صهیونیستی در اسکاتلند و استرالیا هستیم.

به گزارش گرداب، پایگاه "عرب امریکن نیوز" در گزارشی نوشت: اعتراضات گسترده به حمایت مالی آمریکا از رژیم صهیونیستی در شهر سیاتل واشنگتن از روز گذشته آغاز شده و "کمپین آگاهی خاورمیانه سیاتل‌" با پرداخت یک‌هزار و 734 دلار به شورای شهر بخش "کینگ‌" پیامی را در 12 اتوبوس واقع در این شهر حک کرد.

این پیام از روز گذشته بر روی اتوبوس‌های سیاتل نوشته شده و این اعتراضات 2 سال پس از گذشت حملات اسرائیل به غزه صورت گرفته است.

عرب امریکن نیوز در این گزارش یادآور شده است: چندین سازمان آمریکایی، تحریم جنگ‌های رژیم صهیونیستی را آغاز کرده‌اند و شورای "استرلینگ‌" اسکاتلند نیز اقدامات خود را در این زمینه از 15 دسامبر سال جاری میلادی آغاز کرده است. شورای مذکور خشونت‌های رژیم صهیونیستی و نقض قوانین بین المللی از سوی این رژیم را محکوم کرده ‌است.

"کالین فاینلی‌" و "جان هندری‌" از مشاوران امور کار شورای استرلینگ اسکاتلند اعلام کرده‌اند که نظام آپارتاید و تبعیض دیگری مانند آنچه در آفریقای جنوبی بود در فلسطین نیز نباید پذیرفته شود.

کمپین اسکاتلندی وحدت فلسطین به همراه دیگر شوراهای اسکاتلند به سیاست‌های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی اعتراض کرده و هر گونه قرارداد مرتبط با کالاهای اسرائیلی را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، کمپین اسکاتلندی وحدت فلسطین در سال 2000 پایه‌گذاری شد و چندین شعبه در اسکاتلند دارد. "فاینلی‌" یکی از اعضای این کمپین است که به طور مشترک به همراه "هندری‌" در بیانیه‌ای اعلام کردند که رژیم صهیونیستی به طور غیرقانونی قدس شرقی، کرانه باختری را اشغال کردند و غزه را به محاصره درآوردند.

شورای "ماریکویل‌" استرالیا نیز اقدام به تحریم رژیم صهیونیستی کرده است. این شورا تحریم‌های خود علیه رژیم صهیونیستی را در 14 دسامبر آغاز کرد. این شورا، اولین شورای محلی در کشور محسوب می‌شود که اقدام به تحریم رژیم صهیونیستی کرده است.

"BDS‌" نیز یک کمپین بین‌المللی است که بر پایان دادن به تجارت و سرمایه‌گذاری با شرکت‌ها و تیم‌های ورزشی که وابسته به اسرائیل هستند، متمرکز شده است.

سالانه میلیون‌ها دلار در آمریکا برای تبلیغات بر روی اتوبوس‌های شهری هزینه می‌شود، اما این‌بار شاهد تبلیغات عجیبی بر روی برخی از اتوبوس‌های شهر سیاتل واشنگتن هستیم، تبلیغاتی که کمک‌های مالی آمریکا به رژیم صهیونیستی و نیز جنایات این رژیم در سرزمین اشغالی و به ویژه جنگ 22 روزه غزه را محکوم می‌کند، تبلیغاتی که به نظر می‌رسد برای تحریک افکار عمومی مردم آمریکا و ایجاد آگاهی برای آنها در زمینه سرمایه‌های ملی کشورشان و مالیات‌هایی که می‌پردازند و ارتباط این هزینه‌ها با جنایات دولتمردان کشورشان در اقصی نقاط جهان صورت گرفته است.

در تبلیغاتی که با هزینه پرداخت شده از سوی کمپین "آگاهی خاورمیانه سیاتل‌" به شورای شهر بخش "کینگ‌" شهر سیاتل پرداخت شده تا به انتشار تبلیغات ضداسرائیلی بر روی اتوبوس‌ها اختصاص داده شود، این جمله قابل توجه است که "جنایات جنگی اسرائیل: مالیات‌های شما کارساز واقع شده‌".

این کمپین می‌خواهد این پیام به دولتمردان آمریکایی ابلاغ کند که "تخصیص مالیات‌های ما به جنایات جنگی اسرائیل، آپارتاید و پاکسازی قومی و نژادی در خاورمیانه را متوقف کنید‌" و به این وسیله سعی دارد تا مردم بیشتری را در سطح آمریکا از این موضوع مطلع کنند که دولت آمریکا حجم وسیعی از مبالغی را که تحت عنوان مالیات از مردم این کشور دریافت می‌کند به حمایت از جنایات جنگی اسرائیل اختصاص می‌دهد.


نوشته شده در  پنج شنبه 89/10/9ساعت  11:58 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()

"جرمنوفن اتریش" که طراح اصلی این بازی است بسیاری از مسئولان سیاسی و مذهبی کشور را متقاعد کرده است تا در حمایت از این بازی در برابر مخالفت‌های احتمالی بایستند.
یک بازی رایانه‌ای در کشور اتریش با سیاستی کاملا ضداسلامی و با هدف مبارزه با اسلام طراحی شد و برای استقاده عموم به خصوص کودکان روی سایت‌های اینترنتی قرار گرفت.

به گزارش گرداب به نقل از شبستان، این بازی به گونه‌ای طراحی شده است که در آن کاربر باید تمام مناره مساجد در اتریش را نشانه بگیرد، همچنین در بخش دیگر این بازی که نماز مسلمانان نشان داده می شود باید با برهم زدن صف‌های نمازگزاران مانع انجام این فریضه شود، در غیر این صورت و با از دست دادن زمان مشخص شده بازی را از دست می‌دهد و می‌بازد.
 
بنابر این گزارش، احتمال دارد دادگاه عالی اتریش این بازی را ممنوع کند چرا که به طور علنی دست به توهین علیه اسلام زده است و به یقین پیامد‌هایی را برای دولت این کشور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، حزب افراط‌گرای "جرمنوفن اتریش" که طراح اصلی این بازی است بسیاری از مسئولان سیاسی و مذهبی کشور را متقاعد کرده است تا در حمایت از این بازی در برابر مخالفت‌های احتمالی بایستند.
 
در این راستا، این حزب میلیون‌ها یورو هزینه را برای جذب حمایت به عمل خود متحمل شده است و حتی قول دادن میلیون‌ها یوروی دیگر را به برخی مخالفان طرح داده است.

حزب لیبرال اتریش، یکی از حامیان این طرح در سال  ???? از کمک‌های میلیونی صدام حسین، دیکتاتور وقت عراق بهره‌مند می‌شده است و همین کمک‌ها در بقای این حزب تاثیر بسزایی داشته است.
الله اکبر
 
 
 

نوشته شده در  پنج شنبه 89/10/9ساعت  11:56 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()

یک منبع مطلع از دستگیری هفت عضو القاعده در شهرستان سردشت، در جنوب آذربایجان غربی، خبر داد.

گرداب- یک منبع مطلع که خواست نامش فاش نشود، اظهار داشت: «این افراد از حدود یک ماه گذشته شناسایی و تحت پیگرد قانونی بودند که به دستور مرجع قضایی دستگیر شدند.»

این منبع مطلع افزود: «این افراد از سالهای گذشته فعالیت‌های خود را در منطقه در جهت اهداف وهابیت و سلفی‌گری آغاز کرده بودند و در میان مردم اقدام به تبلیغ و ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی می‌کردند که با تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.»

وی خاطرنشان کرد: «از افراد دستگیر شده تعداد قابل توجهی کتاب، جزوه و اسناد مرتبط در مورد فرقه وهابیت و سایر فرق ضاله کشف و ضبط شده است.»
 
منبع: ایرنا

 


نوشته شده در  پنج شنبه 89/10/9ساعت  11:44 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()

بهروز مینایی در تشریح فعالیت نظام رده بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای اظهار داشت: «طبق این نظام تاکنون بیش از دو هزار بازی رایانه‌ای خارجی موجود در بازار رده بندی سنی شده و حدود 300 بازی نیز مورد تایید قرار نگرفته است.»

رئیس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از آغاز فاز سوم نظام رده‌بندی سنی محصولات فرهنگی دیجیتالی خبر داد و با تاکید بر اینکه تمامی بازی‌های بازار باید از این نظام تبعیت کنند، گفت: «تاکنون بیش از دو هزار بازی رایانه‌ای و محصولات مرتبط فرهنگی موجود رده بندی سنی شده‌اند.»

به گزارش گرداب به نقل از مهر، بازی‌های رایانه‌ای، ظرف کمتر از یک دهه گذشته به تدریج به پدیده غالب در دنیای سرگرمی‌ها مبدل شده‌اند و طیف وسیع و متنوعی از مخاطبان را به خود جذب کرده‌اند. به همین دلیل می‌توان گفت که از نقطه نظر اثرگذاری، در ردیف رسانه‌های گروهی پر مخاطب مانند تلویزیون قرار دارد و می‌تواند به همان اندازه نیز ساختار فکری، فرهنگی و اخلاقی جامعه را متاثر کند.

در همین راستا بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از سال 88 نسبت به تدوین و اجرای نظام رده بندی سنی این محصولات کرده است که این نظام می‌تواند یکی از اساسی‌ترین راهبردهای نظام اجتماعی کشور برای محافظت در برابر پیامدهای سوء گسترش بازی‌های رایانه‌ای و بهبود آثار و تبعات این پدیده گریزناپذیر باشد.
 
بهروز مینایی در تشریح فعالیت نظام رده بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای و با اشاره به اینکه این پروژه دارای سه فاز مجزا بوده و هم اکنون فاز سوم آن بعد از تدوین نقشه راه و تعیین چگونگی انجام مراحل مختلف در حال اجرا شدن است، اظهار داشت: «طبق این نظام تاکنون بیش از دو هزار بازی رایانه‌ای خارجی موجود در بازار رده بندی سنی شده و حدود 300 بازی نیز مورد تایید قرار نگرفته است.»
 
مینایی با بیان اینکه شرکتهای توزیع کننده محصولات فرهنگی دیجیتالی و بازی‌های رایانه‌ای موظف به توزیع محصولات رده بندی شده و دارای هولوگرام هستند، اضافه کرد: «محتوای بازی‌های رایانه‌ای باید قبل از توزیع از سوی متخصصان مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نبود نکات آسیب رسان رده بندی شده و در اختیار کاربران قرار گیرد.
 
وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای رفع نگرانی خانواده‌ها از محتوای بازی‌های رایانه‌ای تاکید کرد: خانواده‌ها می‌توانند برای اطلاع یافتن اطلاعات پیرامون رده بندی سنی و محتوایی بازی‌های رایانه‌ای از سامانه پیامکی بنیاد بازی‌های رایانه ای به شماره 20000700 استفاده کنند.
 
مینایی با تاکید بر اینکه این سامانه برای کسب اطلاع در مورد بازی‌های رایانه‌ای و آگاهی از رده بندی سنی آنها راه اندازی شده است گفت: «سامانه مذکور این قابلیت را برای خانواده‌ها و کاربران ایجاد می‌کند تا با ارسال نام بازی به صورت انگلیسی از وضعیت آن مطلع شوند.»
 
رئیس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با بیان اینکه برای اطلاع از جزئیات بازی‌های رایانه‌ای باید نام بازی از سوی کاربر به این شماره پیامک ارسال شود، گفت: «در این صورت رده سنی و مجاز بودن یا نبودن آن به کاربر اطلاع داده می‌شود.»
 
به گفته وی این سامانه و نظام رده بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای برای رفع نگرانی‌های خانواده‌ها در زمینه اطلاع رسانی بازی‌های موجود در بازار و همچنین دریافت اطلاعات دقیق و به روز از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای راه اندازی شده است.
 
وی گفت: «رده بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای در گروه رده بندی‌های 3، 7، 12، 18 و 25 سال قرار می‌گیرند و تمامی بازی‌های موجود در بازار باید از این نظام تبعیت کنند.»


نوشته شده در  پنج شنبه 89/10/9ساعت  11:44 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
پلیاستیشن3 جدید؛ کموزن، پرحجم
نسخه 360 بازی Battlefield دارای یک ویژگی متفاوت؟!
[عناوین آرشیوشده]

افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما Google Analytics Alternative Google Analytics Alternative