افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما

javahermarket

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آماده شوید تا به دنیای فوق پیشرفته و پر از اکشن و هیجان Tron وارد شوید! Tron: Evolution عنوان بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص زیبا با بهره گیری از عناصر ریسینگ و نقش آفرینی با تمرکز گیم پلی اصلی بر سیستم آکروباتیک و نبرد است که داستان آن مرتبط با فیلم سینمایی Tron: Legacy می باشد که توسط استودیوی Propaganda Games طراحی وساخته شده است و تاریخ رسمی انتشار آن نیز توسط کمپانی Disney Interactive برای ? دسامبر ???? میلادی برروی پلتفرم های Microsoft Windows, PlayStation 3, PlayStation Portable, Xbox 360, Wii   و Nintendo DS در نظر گرفته شده است. حرکات بازی کننده در بازی بصورت ویژه ای مبتنی بر ورزش پارکور است ، در حالی که سیستم نبرد آن الهام گرفته از capoeira می باشد، داستان بازی نیز در حقیقت پیش درآمدی برای ماجراهای فیلم سینمایی آن با عنوان Tron: Legacy می باشد که بگونه ای طراحی شده است که جزء جدایی ناپذیری از داستان Tron با معرفی  شخصیت ها و زمینه های مشخصی از فیلم باشد و حتی در فیلم نیز به رویدادهای بازی اشاره می شود و پیرامون حوادثی است که منجر به زندانی شدن Kevin Flynn در دنیای Tron شده اند، و اینکه این دنیا چگونه در طی سالهای متمادی پیشرفت نموده است. از هنرپیشه های این داستان می توان به “اولیویا وایلد” در نقش Quorra و Bruce Boxleitner  در نقش Tron نام برد، شما نیز در بازی در نقش Anon معادل لاتین ناشناس قرار خواهید گرفت. در واقع Anon یک برنامه است که توسط “فلین” برای تحقیق در مورد توطئه ای که دردنیای Tron در حال شکل گیری است نوشته شده است. شما در این میان بایستی شهرهای عظیم را زیر پا گذاشته و با دشمنانی که از فناوری های فوق پیشرفته استفاده می نمایند مبارزه نمایید و دنیا را از خطر قرار گرفتن تحت حاکمیت دیکتاتوری نجات دهید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ?گیگابایتی از سرور سایت|

 

tron cover دانلود بازی بسیار زیبای Tron Evolution

 

 

اطلاعاتی در مورد بازی Tron: Evolution :

شرکت سازنده بازی : استودیوی  Propaganda Games
شرکت ناشر بازی: کمپانی   Disney Interactive
ژانر بازی : اکشن
تاریخ انتشار بازی: ? دسامبر ????
زبان بازی : انگلیسی
مدت زمان مورد نیاز برای یادگیری چگونگی بازی بطور میانگین : حدود نیم ساعت
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی: T – مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی ?? سال و بالاتر

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: 3GHz Intel® Pentium® D processor or AMD Athlon™ ?? x2 3800+
OS Windows 7, Windows Vista with Service Pack 2, Windows XP with Service Pack 3
RAM 1GB RAM, 1.5GB RAM required for Windows Vista and 7
Hard Drive Space 10GB
Video 256MB DirectX 9.0c-compatible NVIDIA 8800 GT or higher or ATI Radeon HD 3870 or higher 3D video card with support for Shaders 3.0
16-bit DirectX 9.0c-compatible sound card
DirectX 9.0c – included

  ادامه مطلب...

نوشته شده در  شنبه 89/10/11ساعت  11:47 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()

 

در بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate دیگر خبری از تخیلات سری های قبلی نیست و وقتی تصادف میکنید با حادثه واقعی روبرو هستید.گرافیک بسیار بالا رفته و سرعت ها طبیعی و واقعی..کافیست با سرعت ??? به جایی برخورد کنید تا تکه تکه شدن ماشینتان را احساس کنید.. فرار از دست پلیس و برخی موارد برعکس! بازی عالی که همه چیز فقط بر پایه سرعت و هیجان طراحی شده و شما شاید یک رانندگی دیوانه وار را تجربه کنید! شاید بازی شبیه کبرا ?? باشد که البته همیشه همینطور است چون کل بازی بر اساس همین فیلم طراحی شده پس زیاد در تعقیب و گریزها تعجب نکنید که یاد فیلم کبرا ?? میفتید و اصلا نام دیگر بازی همین است! رانندگی واقعی با انواع اتوموبیلهای سرعتی و قدرتی و مانورهای چندگانه در خیابانها و شلوغیها بر هیجان بازی میفیزاید…

|به همراه دانلود به صورت پارت های ?گیگابایتی از سرور سایت|

 

crashtime cover دانلود بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate

ادامه مطلب...

نوشته شده در  شنبه 89/10/11ساعت  11:42 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()

دو بازیگر معروف ایرانی با یکدیگر ازدواج کردند! + عکس مراسم

به همین دلیل برای رسانه ای کردن این موضوع برخی از بازیگران سینما جشن کوچکی برای این دو زوج هنرمند در یکی از بهترین رستوران های تهران ترتیب دادند تا پیوند آنها را تبریک بگویند...
 
مدتی است که رامبد شکرابی بازیگر خوب سینما و تلویزیون ایران زندگی مشترک خود را با حدیث فولادوند بازیگر سینما و تلویزیون آغاز کرده است.
به همین دلیل برای رسانه ای کردن این موضوع برخی از بازیگران سینما جشن کوچکی برای این دو زوج هنرمند در یکی از بهترین رستوران های تهران ترتیب دادند تا پیوند آنها را تبریک بگویند.
رامبد در این رابطه می گوید:من و خانم فولادوند مدتی بود که به فکر ازدواج بودیم و من این کار را برای بعد از سفری که به خارج از کشور داشتم موکول کردم.دوست نداشتیم زیاد رسانه ای بشود ولی خوب از اینکه زندگی با همسرم را آغاز کرده ام خوشحال هستم.
در این جشن بازیگرانی همچون: دانیال عبادی, سیاوش خیرابی, پژمان بازغی, رضا یزدانی, امیر حسین رستمی ,لیندا کیانی و... حضور داشتند.
ما نیز آرزوی خوشبختی و سعادت برای رامبد شکرابی و حدیث فولادوند می کنیم.
 
http://www.farscinema.com/images/stories/tvnews/rambodandhadis/rambodandhadis01.jpg
 
http://www.farscinema.com/images/stories/tvnews/rambodandhadis/rambodandhadis02.jpg
 
http://www.farscinema.com/images/stories/tvnews/rambodandhadis/rambodandhadis05.jpg
 

نوشته شده در  جمعه 89/10/10ساعت  2:34 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()

چرا پیر می‌شویم؟!

دانشمنــــدان برای توضیح علت پیری نظریه‌های متعددی دارند اولین نظریه این است که سلول‌های مغز میمیرند و دیگر نمیتوانند با سلول‌های تازه جایگزین شوند، به این ترتیب است ...

دانشمنــــدان برای توضیح علت پیری نظریه‌های متعددی دارند اولین نظریه این است که سلول‌های مغز میمیرند و دیگر نمیتوانند با سلول‌های تازه جایگزین شوند، به این ترتیب است که با مرگ تدریجی سلول‌های مغز نشانه‌های پیری آشکار می‌شود.
این نظریه نمیتواند کاملا درست باشد، زیرا کسانی هستند که در سانحه دچار آسیب‌های شدید مغزی می‌شوند اما ظهور نشانه‌های پیری پس از این آسیب در آنها حتمی نیست.

نظــریه‌ای دیگر میگوید که با بالا رفتن سن، کم کم مواد شیمیایی بی‌مصرف در بدن ذخیره می‌شوند در بدن یک فرد مسن، مواد شیمیایی متعددی طی سال‌های عمر ذخیره شده‌اند.

نظــــریه سوم میگوید که بیشتر سلول‌های ما دائما تکثیر میشوند بعضی دانشمندان معتقدند که با افزایش سن، سلول‌های تکثیر شونده دچار "خطاهایی" میشوند این خطاها باعث تغییراتی در فعالیت اعضای بدن شده و میتواند دلیل پیری نیز باشد. 


نوشته شده در  جمعه 89/10/10ساعت  2:32 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()

زن 30ساله ای که عنکبوت در گوش‌اش زندگی می کرد!!

عنکبوتی تار خود را روی پرده گوش یک زن سوریه ای تنیده است...
 
عنکبوتی تار خود را روی پرده گوش یک زن سوریه ای تنیده است.
عنکبوتی برای تنیدن تار خود مکانی جز گوش یک زن سوریه ای پیدا نکرد.
این مهمان ناخوانده به مدت 3 روز در گوش زن 30 ساله سوریه ای لانه زد و بعد از 3 روز زمانی که زن به دلیل دردی که در درون گوش خود احساس کرده بود به پزشک مراجعه می کند، متوجه وجود عنکبوتی در درون گوش خود می شود.
بعد از معاینه پزشکی مشخص شد که یک عنکبوت زنده ای که تقریبا جثه بزرگی داشت عامل درد گوش این خانم بوده است.
گفتنی است که این عنکبوت روی پرده گوش این خانم تار تنیده بود و پزشک وی از اینکه پرده گوش این زن 30 ساله توانست به مدت 3 روز این میهمان ناخوانده را تحمل کند، ابراز شگفتی کرد.

نوشته شده در  جمعه 89/10/10ساعت  2:31 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
پلیاستیشن3 جدید؛ کموزن، پرحجم
نسخه 360 بازی Battlefield دارای یک ویژگی متفاوت؟!
[عناوین آرشیوشده]

افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما Google Analytics Alternative Google Analytics Alternative