افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما

javahermarket

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بتازگی در مصاحبه ای که در کمپ فیلمبرداری یادگاران مرگ انجام شده است. دنیل رادکلیف بازیگر نقش اول این سری فیلمها یعنی کاراکتر محبوب هری پاتر در مورد لحظات مشکلی که در حین فیلمبرداری یادگاران مرگ تجربه کرده است سخن…ادامه مطلب...

نوشته شده در  جمعه 89/2/3ساعت  11:59 صبح  توسط javad 
  نظرات دیگران()

دنیل ردکلیف بار دیگر به برادوی باز میگردد . ساعتی قبل به طور رسمی اعلام شد که دنیل ردکلیف در تابستان 2011 تئاتری جدید به نام ” چگونه می توان بدون تلاش واقعی در تجارت موفق بود ” را در…

 

دنیل ردکلیف با نمایش «چگونه بدون تلاش واقعی در کسب ‌و کار موفق شوید» در برادوی روی صحنه می‌رود و این بار آواز می‌خواند.

به گزارش خبرآنلاین، ستاره مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» در اجرای جدید نمایش «چگونه بدون تلاش واقعی در کسب ‌و کار موفق شوید» روی صحنه می‌رود که از بهار 2011 آغاز می‌شود.

ردکلیف نقش قهرمان نمایش را ایفا می‌کند، مردی جوان و فرصت‌طلب که از کار در اتاق پست به قله شرکت می‌رسد. این نمایش برنده جایزه پولیتزر، طنز موزیکال است.

موسیقی و ترانه‌های نمایش «چگونه …» کار فرانک لوئسر است و براساس کتابی از ایب باروز، جک وین‌استاک و ویلی گیلبرت نوشته شده است.

تهیه‌کننده نمایش روز پنجشنبه اعلام کرد کارگردان و طراح این نمایش راب اشفورد است. این نمایش برای اولین بار در سال 1961 (با بازی رابرت مورس در نقش اصلی) روی صحنه رفت. اجرای دیگر این نمایش در سال 1995 با بازی متیو برودریک بود.

اولین نقش‌آفرینی ردکلیف در برادوی بازی در اجرای جدیدی از نمایشنامه «اکوس» نوشته پیتر شفر در سال 2008 بود.


نوشته شده در  جمعه 89/2/3ساعت  11:59 صبح  توسط javad 
  نظرات دیگران()

وبسایت رسمی اما واتسون? بازیگر دختری که با ایفای نقش بی نظیرش در سری فیلمهای هری پاتر به شهرت جهانی رسید به تازگی شاهد تغییراتی خاص بوده است. این تغییرات آنطور که به نظر می رسد به مناسبت سالروز تولد…

همان طور که پیش از این به اطلاع شما رسانده بودیم، مجله تایم مانند هر سال با برگزاری نظرسنجی اقدام به معرفی شخصیت پرنفوذ سال کرده است.
نظرسنجی نهایی در 29 آوریل (9 اردیبهشت) تمام می شود، اما نظرسنجی اینترنتی هم اکنون به پایان رسیده است. البته کاربران همچنان می توانند به شخصیت مورد علاقه خود رای دهند، اما در نتیجه محاسبه نمی شود.

شخصیت های هری پاتر رتبه های زیر را به دست آوردند:
رابرت پتینسون: 11
اما واتسون: 47 (متاسفانه در خبر اول نام اما واتسون را از قلم انداخته بودیم.)

البته رتبه اول این نظرسنجی را میرحسین موسوی به دست آورد که به گفته سایت های طرفداری لیدی گاگا این اتفاق در عرض یک شب و با تقلب اینترنتی صورت گرفته است!

بعد از رقابتی که پتینسون با موسوی داشت، حالا زهرا رهنورد از رابرت جلوتر افتاده و رتبه دهم را دارد. نفر دوم ورزشکاری کره ای به نام Yu Na Kim است و لیدی گاگا به رتبه سوم سقوط کرده است.

این نظرسنجی تنها درباره شخصیت های خبرساز و پرنفوذ سال گذشته میلادی است و ارتباطی به محبوبیت و شهرت افراد ندارد.


نوشته شده در  جمعه 89/2/3ساعت  11:59 صبح  توسط javad 
  نظرات دیگران()

جی.کی. رولینگ احتمال نوشتن داستان جدیدی از “هری پاتر” را منتفی ندانست. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ABC News، این نویسنده پرفروش در مراسم جشن عید پاک به سوالات برخی از کودکان و نوجوانان در مورد آینده هری‌پاتر پاسخ…ادامه مطلب...

نوشته شده در  جمعه 89/2/3ساعت  11:59 صبح  توسط javad 
  نظرات دیگران()

خبر دار شدیم که به تازگی دیوید هیمن تهیه کننده چند فیلم آخر هری پاتر مصاحبه ای را با MTV در مورد دو اپیزود آخر سری فیمهای هری پاتر انجام داده است. همانطور که میدانید این فیلم قرار است از…
نوشته شده در  جمعه 89/2/3ساعت  11:59 صبح  توسط javad 
  نظرات دیگران()

<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
پلیاستیشن3 جدید؛ کموزن، پرحجم
نسخه 360 بازی Battlefield دارای یک ویژگی متفاوت؟!
[عناوین آرشیوشده]

افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما Google Analytics Alternative Google Analytics Alternative