افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما

javahermarket

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یکی از وکلای مقیم بیت المقدس اشغالی گفت:رژیم صهیونیستی برای تخریب کامل مسجد الاقصی و اجرایی کردن طرحی موسوم به " طرح قدس 2020" تلاش دارد.

به گزارش  رهوا، واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه خبری البشیر نوشت: احمد الرویضی، در توضیح " طرح قدس 2020"، گفت: بر اساس این طرح رژیم صهیونیستی تلاش دارد با تخریب کامل قدس، قدس جدیدی را تاسیس کند که منطبق با معیارهای سران صهیونیست باشد.
رویضی ادامه داد، قدس جدید شامل تغییرات کلی در بخش های مختلف بیت المقدس از جمله بخش قدیمی این شهر می شود.
وی افزود، در این طرح تنها بخش کوچکی از محله قدیمی بیت المقدس به عنوان آثار تاریخی حفظ می شود با این تفاوت که سعی می شود با ایجاد تغییراتی در این میراث تاریخی، چهره آن به نمادهای یهودی شبیه شود، اما طرح قدس 2020 در مناطق دیگر بیت المقدس چون "بلده"، "سلوان"، "شیخ جراح"، صوانه و " واد الحوز" به صورت کامل اجرا خواهد شد.
الرویضی از طرح های در دست اجرا در قدس چون خاکبرداری در محیط و فضای زیرین مسجد الاقصی، توسعه شهرک ها ، برگزاری کنفرانس ها ولغو اقامت فلسطینیان، به عنوان برنامه های مقدماتی برای رسیدن به هدف نهایی و مصوب یاد کرد و گفت: بر اساس این طرح بیت المقدس به عنوان پایتخت دایمی اسراییل و مرکز دینی یهودیان معرفی می شود.
وی در ادامه بر ضرورت حمایت قانونی، سیاسی و اجتماعی از فلسطینیان مقیم قدس تاکید کرد.


نوشته شده در  پنج شنبه 89/10/9ساعت  11:50 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()

پروفسور ابراهیم ابوجابر مدیر مرکز تحقیقات معاصر در شهر "ام الفحم " در داخل سرزمینهای اشغالی فلسطین گفت: می توان گفت که شهر قدس عملا به یک شهر یهودی تبدیل شده است.


ابوجابر تاکید کرد که اسرائیل برای پیشدستی و از ترس هر گونه احتمال آزاد سازی قدس شرقی و تحویل آن به فلسطینیان طرحهای یهودی سازی این شهر را با سرعت تمام به اجرا در آورده  .

هر ناظری الان می تواند به راحتی حجم شهرک سازی در قدس را مشاهده کند. رژیم صهیونیستی با زور خانه های شهروندان عرب را تسخیر کرده و با ارائه اسناد و مدارک تقلبی تمام مناطق عربی در قدس شرقی و شهر قدیمی قدس را به اشغال خود درآورده .

ابوجابر ادامه داد: رژیم صهیونیستی سیطره خود را در داخل شهر قدس و محیط بیرونی آن محکم کرده و نیز با کشیدن دیوار حایل ساکنان مناطق عربی قس را مجبور به خروج از خانه و کاشانه شان نموده نظیر منطقه ابودیس

همچنین با کشیدن خط مترو قصد دارد شهر قدس را به شهرکهای پیرامون آن مرتبط سازد و هدف این مترو فراهم کردن حرکت عبور و مرور شهرک نشینن صهیونیست به شهر قدس می باشد.

ابوجابر همچنین از نقشه گروههای یهودی افراطی برای ساخت کنیسه ای بر روی ده ستون بزرگ ( به عدد ده فرمان حضرت موسی به قوم بنی اسرائیل) پرده برداشت . این کنیسه قرار است در صحن براق ساخته و سپس تا قبه الصخره امتداد یابد و قبه الصخره همان مکانی است که یهودیان معتقدند مرکز "هیکل" در آن واقع شده.

ابوجابر سپس در مورد عملی شدن این طرح هشدار داد و گفت علت اینکه صهیونیستها تا کنون مسجد را تخریب نکرده اند عوامل سیاسی و شرایط فعلی سیاسی داخلی اسرائیل نیست چه آنها از تخریب مسجد الاقصی ترسی ندارند بلکه این موضوع به دلایل اعتقادی و دینی آنها بر می گردد.

و اضافه کرد: صهیونیستها معتقدند آنها هنوز برای ساخت "هیکل" ( معبد سوم سلیمان) به طهارت و نرسیده اند و منتظر ظهور ( تولد )گوساله سرخ موی و سوزاندن آن و تطهیر کردن خود و مکان مسجدالاقصی ( محل بنای هیکل سوم) با خاکستر آن گوساله هستند!

ابوجابر گفت: صهیونیستها در وضعیت آمادگی کامل برای تخریب مسجد الاقصی و بنای کنیسه می باشند و یک کارخانه بزرگ در نزدیکی شهر " عرا" در صحرای نقب ، سنگهای مخصوص کنیسه را به همراه لباسهای خاخامهای یهودی و ادوات لازم برای بنای این کنیسه را تولید و آماده کرده اند.


نوشته شده در  پنج شنبه 89/10/9ساعت  11:49 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()

حوادث  - نیروی انتظامی نهادی است که توان اجرایی و قانونی برای مقابله با فرقهها و گرایشهای نوظهور را دارد. سرهنگ دکتر رضا غنیلو - رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا - کمرنگ شدن نقش خانوادهها را عامل گسترش ناهنجاریهای عقیدتی و رفتاری مانند شیطانگرایی میداند؛ هر چند که اعتقاد دارد تعداد این گروهها کمتر از چیزی است که در جامعه تصور میشود.

. نحوه شناسایی و برخورد با عاملان و تاریخچه شیطان‌گرایی در ایران از جمله مباحثی بودند که سرهنگ غنی‌لو در کسوت پیشین خود به‌عنوان معاونت اجتماعی نیروی انتظامی تهران بزرگ توضیحاتی درباره آنها ارائه داد؛ «شیطان‌پرستان با فریب القا می‌کنند که قدرتمند و فعالند.»

  شیطان‌پرستی به دلایل مختلف چند سالی است که برخی از جوانان را گمراه کرده است،گرایش‌هایی به آن در ایران به‌وجود آمده است و گاه بر در و دیوار شهر نمادهای آن دیده می‌شود. عده‌ زیادی معتقدند شیطان‌پرستی محصولی وارداتی و غربی است؛ در حالی که در تاریخ ایران، گاه افراد و فرقه‌هایی به این نام معرفی شده‌اند.

کلمه «شیطان‌پرستی» کنجکاو برانگیز است و از آنجا که متاسفانه برخی از مردم خیلی اهل مطالعه نیستند، گاه تعبیرات اشتباه و نادرستی به‌وجود می‌آید. شیطان‌پرستی که به نظر من لفظ صحیح آن «شیطان‌گرایی» است، از لحاظ تاریخی دو دوره را پشت سر گذاشته است: دوره اول آن‌که تا سال 1960 محسوب می‌شود، در منطقه بین‌النهرین و مشرق زمین پررنگ‌تر بوده است. بعضی فرقه‌های صوفی مسلک در گذشته معتقد بودند که شیطان با نافرمانی از خداوند نقشی را در عالم هستی به خود اختصاص داد. تا برای اثبات خوبی، بدی هم وجود داشته باشد. این افراد اعتقاد داشتند که رابطه شیطان و خدا، رابطه عاشق و معشوق است و شیطان فقط می‌خواهد بر خداوند سجده کند و نه موجود دیگری.

بر اساس همین اعتقادات، آنها لعن و نفرین کردن شیطان از سوی انسان را جایز نمی‌دانستند و ابلیس را از مقربان درگاه الهی می‌پنداشتند.

هنوز هم در بعضی مناطق دورافتاده و صعب‌العبور ایران، این افراد زندگی می‌کنند. اگر از اهالی روستاهای اطراف سوال کنید جواب می‌دهند که آنها قومی مطرود و شیطان‌پرستند؛ نه کسی به آنها دختر می‌دهد و نه پسر آنها را به دامادی می‌پذیرد.

هر چند خود آنها اعتقاد دارند که شیطان‌پرست نیستند، «شیدا» ‌پرستند که اشاره به همان تفکر و فلسفه خاص آنها دارد.

ایرانی‌ها این موضوع را هضم کرده بودند و با این اقوام همزیستی داشتند؛ رابطه آنها بسیار کمرنگ بوده؛ اما بنا به مستندات تاریخی زد و خورد و درگیری در میان آنها بسیار کم دیده شده است.

دوره دوم از سال 1960 و با صنعتی شدن و اوج‌گیری مدرنیته آغاز شد. در این میان افرادی بر آیین‌های دین مسیح شورش کردند. آنها ابتدا اعتقاد داشتند دین و قید‌‌و بندهای آن باعث می‌شود بشر رشد نکند و دوباره اشتباهات گذشته خود را تکرار کند.

آنها عقایدشان را مخفی نمی‌کردند و معتقد بودند که هر چند این کار ممکن است جان آنها را به خطر بیندازد اما به خاطر عجیب بودن آیینشان، باعث افزایش تعداد طرفدارانشان می‌شود.

 در حقیقت تنها شباهت این دونوع شیطان‌گرایی این است که هیچ کدام شیطان را لعن نمی‌کنند.

به جز این یک مورد، شیطان‌گرایی غربی و شرقی هیچ شباهتی با هم ندارند. از اوایل سال 2000 میلادی، با گسترش فناوری‌های ارتباطی این گرایش غربی در ایران پررنگ‌تر شده است. ادامه مطلب...

نوشته شده در  پنج شنبه 89/10/9ساعت  11:47 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()

یک شرکت صهیونیستی در پاسگاههای مرزی عراق واقع در جدار مرز باایران برای نصب سلولهای نوری فعالیت می کند.
گرداب- یک شرکت صهیونیستی که به تازگی برنده مزایده نصب سلولهای نوری در پاسگاههای مرزی عراق شده است، قصد دارد در روزهای آتی با استقرار در مناطق و پاسگاههای مرزی عراق در جدار مرز مهران فعالیت خود را در راستای ماموریت محوله شروع نماید.

گفته می شود حضور این شرکت صهیونیستی در پاسگاههای مرزی عراق واقع در جدار مرز با ایران برای نصب سلولهای نوری یک فعالیت پوششی بوده و در واقع هدف اصلی این شرکت وابسته به موساد جاسوسی از ایران است.
 
منبع: جوان
 

نوشته شده در  پنج شنبه 89/10/9ساعت  11:45 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()

رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از قدرت یافتن حماس در فلسطین و همچنین افزایش توانمندی های هسته ای ایران، توان هسته ای جمهوری اسلامی را دارای اهداف غیرصلح آمیز اعلام کرد.
گرداب- یونایتدپرس اینترنشنال گزارش داد، "موشه یالون"، معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با رادیو اسرائیل اعلام کرد: «ایران در سه سال آینده به چنان دانش هسته ای دست خواهد یافت که قادر است بمب هسته ای بسازد.»
 
یالون همچنین نسبت به قدرت یافتن حماس و تسلط یافتن این گروه بر کل فلسطین نیز ابراز نگرانی کرد و گفت: «علاوه بر اسرائیل، مصر و اردن نیز نگران افتادن کنترل کرانه باختری در کنار غزه در دست حماس هستند.»
 
این مقام صهیونیست در عین حال امکان وقوع جنگ گسترده جدیدی بین تل آویو و حماس را بعید دانست.
 
این در حالی است که گروه های مقاومت طی آخرین نشست خود در غزه بر مقاومت در مقابل هرگونه تجاوز جدید تل آویو تاکید کردند.
 
منبع: خبرگزاری دانشجو

نوشته شده در  پنج شنبه 89/10/9ساعت  11:45 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()

<      1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
پلیاستیشن3 جدید؛ کموزن، پرحجم
نسخه 360 بازی Battlefield دارای یک ویژگی متفاوت؟!
[عناوین آرشیوشده]

افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما Google Analytics Alternative Google Analytics Alternative