افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما

javahermarket

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


یکی از جریان‌های فاسد فکری و فرهنگی که ابتدا مرزهای اخلاقیات را در کشورهای اروپایی و آمریکایی در هم شکسته و سپس به سرزمین‌‌های شرقی رسید شیطان‌پرستی یا شیطان‌گرایی است.   هدف پژوهش حاضر بررسی اجمالی شکل‌گیری این نحله در جهان غرب و سپس راهیابی آن به کشورمان است. شیطان‌پرستی یکی از جریان‌های ضد فرهنگی بین‌المللی است که به دلیل ماهیت و عملکرد دارای زوایای پنهانی می‌باشد . لکن در گردآوری داده‌ها سعی شده‌است از کامل‌ترین اطلاعات موجود و قابل دسترسی بهره‌برداری شود ، اما علی‌رغم تدابیر علمی متخذه احتمال تاریک ماندن برخی از ابعاد این " تهدید خاموش فرهنگی " نیز وجود دارد .

ادامه مطلب...

نوشته شده در  پنج شنبه 89/10/9ساعت  9:33 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()

به گزارش البرز، برخی منابع اسرائیلی طی روزهای گذشته دست به انتشار خبری باعنوان تولد "دجال آخرالزمان " از بدنیا آمدن کودکی عجیب الخلقه در سرزمینهای اشغالی فلسیطنیان خبر میدهند که تنها یک چشم دارد و چشم سمت چپش روی پیشانی اش قرار گرفته و فاقد گودی زیرچشم و بینی است ،دراین اخبار تلاش شده این کودک دجال فتنه گر آخرالزمان معرفی شود .

درحالیکه چندی پیش به نقل از یکی از دانشمندان دینی کشور خبر باقی ماندن "فقط 5 نشانه ظهور" منتشر شد خبر تولد نوزادی عجیب الخلقه اسرائیل را فراگرفته است .
به گزارش البرز برخی منابع صهیونیستی با انتشار تصاویری از این کودک عجیب الخلقه از وی بعنوان اصلی ترین علامت آخر الزمان یاد میکنند.

 منتشر کنندگان خبر مذکور با معرفی نوزاد مذکور بعنوان یک نوزاد یهودی وی را با دجال که در کتب دینی ادیان بزرگ اسلام ،مسیحیت و یهود ازوی بعنوان فتنه گر آخرالزمان یاد شده ،مقایسه میکنند.
این منابع  با طرح این سوال که آیا این نوزاد که اکنون با مرگ دست و پنجه نرم میکند همان دجال فتنه گر است؟ ادامه میدهند: دجال پس از رشد و تکامل جسمی مدعی خدایی شده و فتنه گری در جهان را آغاز خواهد کرد

ادامه مطلب...

نوشته شده در  پنج شنبه 89/10/9ساعت  9:28 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()


معرفی کتاب:

کتاب "مبانی فراماسونری" اینک برای سومین بار تجدید چاپ شده است. در این کتاب روابط تاریخی فراماسونری و یهود از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفته و با استفاده از متون دینی یهود و اسناد و مدارک قابل توجه مربوط به صهیونیست ها و فراماسون ها، همسانی و تمایلات و تشابهات فراوانی را که در مبانی فلسفی، تشکیلات سازمانی، آداب و سنن و علائم و … دارند فرا روی خوانندگان قرار می دهد. علیرغم نقش موثر و بارز فراماسونری در تحولات سیاسی – اجتماعی قرون اخیر در غرب و نقش مخرب آن در جهان سوم و بویژه کشورهای اسلامی، متاسفانه، تاکنون تحقیق مستند، جامع و بیطرفانه ای به زبان فارسی در این باره صورت نگرفته است.

مبانی فراماسونریبا وجود تلاش و کوشش زیادی که در جهت نادیده گرفتن و یا کم اهمیت جلوه دادن نقش فراماسونری و فراماسون ها در سرنوشت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ملل جهان و بویژه ملل مستعمره و وابسته صورت گرفته و می گیرد، اما افراد دردمند و متعهد و اذهان کنجکاوی به بررسی ابعاد این سازمان مخفی جهانی پرداخته و ابعاد ناشناخته آن را تا آنجا که منابع و اطلاعات در دسترس همه است برملا کرده اند. گروه تحقیقات علمی ترکیه در صدد بر آمده است، تا روابط تاریخی فراماسونری و یهود را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داده و نمونه های بارز آن را در کشور ترکیه نشان دهد.

این گروه با استفاده از متون دینی یهود و اسناد و مدارک قابل توجه مربوط به صهیونیست ها و فراماسون ها، همسانی ها، تشابهات و تمایلات فراوانی را در مبانی فلسفی، تشکیلات سامانی، آداب و سنن، علائم، رنگ ها، اشکال و ابزارهای مقدس ( با معانی رمزی)، سوگند خوردن به تورات و وحدت رویه و عمل در تحولات سیاسی کشورهای اسلامی، فراروی خوانندگان قرار می دهد که می توان نمونه های آن را در سایر کشورهای اسلامی از جمله ایران کاملا محتمل دانست. این بدان معنا نیست که این کتاب که حاصل کار چندین ساله گروه تحقیقات علمی ترکیه است، از هر حیث بی عیب و بی نظیر است؛ بلکه نخستین کوشش جدی در این راه است که می تواند برای مردم ترکیه و ایران مفید و آموزنده بوده و سرآغاز تحقیقات عمیق تر و جدی تر در این زمینه باشد.

عناوین فصول این کتاب بدین شرح است: 1- یهود 2- فراماسونری و یهود 3- فراماسونری و آداب و رموز 4- فراماسونری و دین 5- فراماسونری و اخلاق 6- فراماسونری و اقتصاد 7- فراماسونری و سیاست 8- فراماسونری و تعلیم و تربیت 9- فراماسونری و انقلاب 10- فراماسونری و کمونیسم 11- فراماسونری در صحنه (لیست ها) 12- فراماسون ها و حقیقت بخش اول: تئوری اولسیون بخش دوم: انحطاط و تغییر ادیان بخش سوم: ماسون ها و ماتریالیسم


نوشته شده در  پنج شنبه 89/10/9ساعت  9:15 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()


افق سیاه بیلدربرگ:چهارم تیر ماه سال 86 طی مقاله ای با عنوان «بیلدربرگ؛ دولت نامرئی جهان» که در صفحه 12کیهان به چاپ رسید، با ارائه اسناد غیرقابل انکاری از وجود  سازمان سری و مخوف «بیلدربرگ» پرده برداشتیم. سازمانی که صهیونیست ها تقریباً هر سال یکبار در نشست کاملاً غیررسمی و سری آن رهبران سیاسی جهان، رئیسان شرکت های بزرگ و محافل مالی عظیم که بازوهای اقتصادی و بازرگانی دنیا را در انحصار دارند، و نیز صاحب نظران عرصه های سیاسی، اجتماعی و تبلیغاتی را در یک نقطه جمع کرده و پشت درهای بسته دستور کار سال آینده جهان را تعیین می کند. هر تصمیمی که در اجلاس بیلدربرگ گرفته می شود، به دلیل نفوذ و تاثیرگذاری بالای شرکت کنندگان، خود به خود ضمانت اجرایی پیدا می کند. از این رو آنگونه که بی بی سی اعتراف کرده است، «بیلدربرگ هدایت گر سیاست های بین المللی از پشت درهای بسته » بوده و در نتیجه تمامی جلسات رسمی و علنی ا زجمله اجلاس گروه 8 و تصمیماتی که در آنها «اعلام می شود»، فقط یک «نمایش» است.
ادامه مطلب...
نوشته شده در  پنج شنبه 89/10/9ساعت  9:13 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()

در گذشته به بخشی از علائم و نمادهای شیطانی موجود در شهر مشهد ازجمله هرم یک چشم بازار هنر مشهد واقع در پارک کوهسنگی ، منورای مقدس ! و حنوکای مقدس یهودیان در آرم و پرچم باشگاه فرهنگی و ورزشی ابومسلم خراسان ! ،حسینیه شخصی آقای واعظ طبسی و استفاده از نماد هرم یک چشم ، نمای برخی از بانکهای دولتی از جمله تجارت و سپه ،شکل کارخانه صهیونیستی کوکا کولا  و  آبلیسک بانک تجارتپرداخته شد ، اینک به یکی دیگر از این نمادها که در ساختمان دولتی سامان بهزیستی استان خراسان استفاده شده است خواهیم پرداخت.

استفاده از نماد ماسونی هرم یک چشم در ساختمان دولتی سازمان بهزیستی مشهد!

در  این پست تصاویر سردر ساختمان دولتی سازمان بهزیستی استان خراسان درج شده است . همانطور که مشاهده مینمائید نماد ماسونی هرم یک چشم با تمام خصوصیات آن در معماری سردر ساختمان استفاده شده است . همانطور که مشاهده مینمائید در نوک هرم قسمتی تعبیه شده است تا در ساعات مشخصی از طول روز در یک نقطه ثابت و در تمام طول روز از زوایای مختلف نور خورشید از داخل آن تابیده شود.لازم به ذکر است این محل قبل از انقلاب و با معماری کاملا ساده بیمارستان آمریکائیها بوده است ، اما به تازگی سازمان بهزیستی بعد از تعمیرات کلی آن ، سر در این ساختمان را به صورت هرم یک چشم طراحی نموده است !

استفاده از نماد ماسونی هرم یک چشم در ساختمان دولتی سازمان بهزیستی مشهد!

استفاده از نماد ماسونی هرم یک چشم در ساختمان دولتی سازمان بهزیستی مشهد!

استفاده از نماد ماسونی هرم یک چشم در ساختمان دولتی سازمان بهزیستی مشهد!


نوشته شده در  پنج شنبه 89/10/9ساعت  9:2 عصر  توسط javad 
  نظرات دیگران()

<      1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
Max Payne 3 ، شما را به 6 ماه صبر دعوت میکند .
پلیاستیشن3 جدید؛ کموزن، پرحجم
نسخه 360 بازی Battlefield دارای یک ویژگی متفاوت؟!
[عناوین آرشیوشده]

افزایش بازدید - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما Google Analytics Alternative Google Analytics Alternative